lebbesangen
Fra : dennis og ellen

Dato : 02-09-02 22:16

hvem har lavet den?

kører på den dér melodi: "La la la laaa, viva españa". Teksten er nåed i
stil med: "La la la laaa, hende gad jeg gerne kn**ppe. Nej nej, nej nej, nej
nej nej nej nej, for hun er nemlig lebbe".

/dennis

Fra : Flemming

Dato : 03-09-02 08:38

On Mon, 2 Sep 2002 23:15:53 +0200 "dennis og ellen"
<dennis-ellen@mail1.stofanet.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> stil med: "La la la laaa, hende gad jeg gerne kn**ppe. Nej nej, nej nej, nej
> nej nej nej nej, for hun er nemlig lebbe".

Hedder de ikke Onkel Homo? hmm måske husker jeg forkert, men det er nogle
af folkene fra Diskofil, der har lavet numret. Jeg tror desvære ikke, at
den er udkommet på CD. Er der nogen der ved hvornår det kommer til at ske?

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : dennis og ellen

Dato : 03-09-02 17:41

Næh - radioværterne sagde bare at den skulle være på trapperne.. den er
total griner..
/dennis