Afklaring omkring produktion af Nokia 3310~
Fra : Jean

Dato : 02-09-02 21:35

Hej!

Jeg håber én i denne NG, kan fortælle mig om Nokia 3310 stadigvæk
produceres...?

En kammerat påstår, at Nokia ikke producerer dem længere..., men det kan jeg
ikke forstå, da der stadigvæk sælges mange 3310'er...

Mvh Jean

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-09-02 07:53

Der kan jo godt sælges mange 3310 selvom de stadig sælges.
Tag f.eks. Nokia 8210 er udgået af produktion, men sælges stadig.
De har jo lavet både 3410 & 3510, de kan jo ik blive ved med at producere de
mange 3xxx modeller, det er for dyrt.

Hilsen Martin

Fra : Jean

Dato : 03-09-02 10:53

"Martin Christiansen" <martin.christiansen@tellabs.com> skrev i en
meddelelse news:EZYc9.1916$WD1.91278@news.uswest.net...
> [...]
> Tag f.eks. Nokia 8210 er udgået af produktion, men sælges stadig.
> De har jo lavet både 3410 & 3510, de kan jo ik blive ved med at producere

Du kommer med formodninger.... nogen der VED, at de ikke proeduceres
mere...?

Mvh Jean

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 03-09-02 12:40

De ville jo være direkte dumme hvis de masseproducerede en model der var ved
at blive udfaset - det er i Nokia's egen interesse at forbrugerne køber
deres nyere model'er.

Fra : Jean

Dato : 03-09-02 13:42

"Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk> skrev i en meddelelse
> De ville jo være direkte dumme hvis de masseproducerede en model der var
ved
> at blive udfaset - det er i Nokia's egen interesse at forbrugerne køber
> deres nyere model'er.

På Nokia.dk under mobiltelefoner har Nokia 3 menuer...

? Aktuelle modeller

? Tidligere modeller

? Kommende modeller

Og Nokia 3310 står under 'Aktuelle modeller'... såh.....??

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-09-02 10:40

> [...]
>
> ? Tidligere modeller
>
> ? Kommende modeller
>
> Og Nokia 3310 står under 'Aktuelle modeller'... såh.....??

Det er beviser ikke at den stadig produceres, men at den stadig sælges.

Per

Fra : Jean

Dato : 04-09-02 12:30

> Det er beviser ikke at den stadig produceres, men at den stadig sælges.
>
> Per

Nej, men der er jo heller ingen, der har beviser på.... at de ikke
produceres?

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-09-02 13:41

> Nej, men der er jo heller ingen, der har beviser på.... at de ikke
> produceres?

Ok -> sat til vægs

Per