Billeder af Creamy
Fra : Majer

Dato : 02-09-02 21:20

Hejsa!!

Vil da lige reklamere lidt for de nye billeder af Creamy.
De ka´n ses her:

http://www.majer.dk/Creamy.htm

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : AEK

Dato : 02-09-02 21:42

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> >
> Vil da lige reklamere lidt for de nye billeder af Creamy.
> De ka´n ses her:

Øj, hun er lækker.....
Hvordan går det Peter & Creamy ?

/ Anya.

Fra : Birgitte

Dato : 02-09-02 21:54

Sikke dog en lækker lille godte
Tydeligt at se at hun trives hos dig
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa!!
>
> Vil da lige reklamere lidt for de nye billeder af Creamy.
> De ka´n ses her:
>
> http://www.majer.dk/Creamy.htm
>
> Mange hilsner fra
> --
> Majer
>
> www.majer.dk

---
DK. True Trust

Fra : nitsen

Dato : 02-09-02 21:59

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> skrev

> Hejsa!!
>
> Vil da lige reklamere lidt for de nye billeder af Creamy.
> De ka´n ses her:

Årrrrr hvor er hun nusselig - lige til min katnappertaske *gggg*

Mvh

Anita

Fra : Kate

Dato : 03-09-02 16:29

Nøj, hvor er hun nuttet, Majer. Hun er jo lige en uge ældre end Mowgli

Jeg ville lige se din forside, men dit link henviser til din harddisk

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Majer

Dato : 03-09-02 18:42

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville lige se din forside, men dit link henviser til din harddisk

Hej Kate!

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Det vil straks blive ændret!!

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk