Pasofino
Fra : Zirfelt

Dato : 02-09-02 21:26

Jeg håber der er en af jer her inde, der kan hjælpe mig med at finde nogle
der sælger Pasofinoèr. Jeg har prøvet at søge på nettet, men kun fundet en
beskrivelse af racen.
Men måske søger jeg ikke det rigtige sted.
Fortsat god aften
Irene.

Fra : PMJ

Dato : 03-09-02 01:38

"Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskrivelse af racen.
> Men måske søger jeg ikke det rigtige sted.

http://www.pony-landet.subnet.dk/_790819.html -nederst

mvh
peter

Fra : Zirfelt

Dato : 03-09-02 07:22

Hej Peter

Tak fordi det ikke kun er mig der tror de heste på
http://www.pony-landet.subnet.dk/_790819.html er til salg. Da jeg skrev der
til, fik jeg af vide det er en side hvor børn kan lade som om de køber en
hest, og så skal passe den?????????? Jeg ved så bare ikke hvorfor det ikke
står der.
Fortsat god dag.
Irene.

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 03-09-02 07:35

"Zirfelt" <zirfelt@post9.tele.dk> wrote:

>Jeg ved så bare ikke hvorfor det ikke
>står der.

Hvis du læser siden, lader det til at det er (små) børn der har
skrevet den. Måske derfor misforståelsen. Jeg synes også at prisen
100.000 er meget for at adoptere en pony )) Sikkert også bare en
kommafejl! Eller også kan min browser bare ikke vise kommaet

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 06-09-02 18:55

Hej Irene,

Prøv dette link til det europæiske Paso Fino forbund
http://www.pfve.de/

Jeg har lige kigget igennem siden hurtig - og under Pferde - Verkaufsliste -
er der en salgsliste.

ellers prøv:
www.pasofinopferde.de

www.sternberghof.de

Rancho Terrazza http://www.rancho-terrazza.ch/

www.pasofinos.co.uk

www.pasofino.ch

www.pasofinogestuet.de

www.paso-finos.de

www.pasofino.de

www.dvninvest.be/paso

www.pfha.org

www.pasofino.org

www.pasobeat.com

www.pasofinos.com

www.pasobeat.com

www.pasopedigree.com

www.pasoclubinternational.com/

Håber du kun bruge nogle af disse links - der nok mest er på tysk - der er
ihvertfald salgsheste.

Jeg kigger selv lidt efter en Peruvian Paso.

MVh

Iben

Fra : Zirfelt

Dato : 08-09-02 09:17