MS Windows
briani 27239
win98 ville ikke lukke ned?
Fra : \(7000\) DHS

Dato : 02-09-02 21:27

Jeg ved spørgsmålet har været fremme mange gange men jeg vover alligevel.

Jegv har en AmD 350 som kører win 98. Når jeg lukker den ned så dukker
skærmen frem med: at jeg nu kan slukke for win 98. Hele maskinene er
slukket. Det eneste der kører er strømforsygningen. Efter ca 4 sek. begynder
maskinen at starte op. Man når kun lige at høre at den går igang så slukker
maskien helt.

Hvorledes kan dette være? Er det win 98 der laver noget eller er det inde i
power mangemanet jeg skal kigge og hvordan skal det stå der?

Hvis det kan løses via update kan jeg så downloade det og gemme det som en
fil på min maskinen da den maskine hvor problemet ligger ikke er tilkoblet
nettet?

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Madsen

Dato : 03-09-02 14:45

(7000) DHS skrev:

> Jeg ved spørgsmålet har været fremme mange gange men jeg vover
> alligevel.

Og hver gang har spørgsmålet efterfølgende været om Shutdown fixet
er blevet installeret. http://makeashorterlink.com/?O2872131
Det er beregnet til Win98SE, men er du sikker på at det ikke er den
version du kører med?

Madsen.