MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kan det virkelig være rigtigt at der ikke ~
Fra : Thomas hansen

Dato : 02-09-02 21:10

Hej Gruppe

Jeg mangler disse tre filer fra en tidlig win95 installation. Alle versioner
før OCR 2 kan bruges.
Shell32.dll
comdlg32.dll
explorer.exe
De kan findes i Cab 16 og 17 på min win95 OCR 2 cd. Så mon ikke de også kan
findes der i de tidligere udgaver.

De skal bruges til at installere win98lite på en gammel P200.

/Thomas

Fra : O. Skjold

Dato : 02-09-02 21:56

"Thomas hansen" <thomas.hansenNOSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> De skal bruges til at installere win98lite på en gammel P200.

Øh, hvad er "win98lite"?

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Madsen

Dato : 02-09-02 22:04

O. Skjold skrev:

> Øh, hvad er "win98lite"?

http://www.litepc.com/98lite.html

Madsen.

Fra : O. Skjold

Dato : 02-09-02 22:19

<klip>

> http://www.litepc.com/98lite.html

Mange tak. Det ser faktisk ret interessant ud, så den er lige
tilføjet til listen over det der skal kigges nærmere på...

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : -= NicKy =-

Dato : 02-09-02 22:35

dk.binaer

Fra : Thomas hansen

Dato : 02-09-02 23:04

Hej Nicky
Hvad er sub på din post. Jeg kan ikke finde noget.
/Thomas

Fra : Thomas hansen

Dato : 02-09-02 23:06

Hej Igen
JEg fandt en med comdlg.dll. Tak for den, men den er ubrugelig uden de
andre.
Hvilken udgave kommer den fra?
/Thomas

Fra : -= NicKy =-

Dato : 03-09-02 00:01

alle 3 er posted under att:Thomas hansen

Nedenstående er alt jeg kan finde om min gamle 95'er
"Microsoft Windows 95 August l995"