MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og www.jubii.dk ???
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-02 20:57

Hej gruppe

efter geninstall af WinXP pro kan jeg ikke komme ind på jubii længere men
den virker fint på den bærbare der køre XP home.
er der en der har en ide til hva eller hvilke indstillinger jeg skal ændre
på ??

Mv.

Per

Fra : _ ct

Dato : 03-09-02 05:58

> [...]
> den virker fint på den bærbare der køre XP home.
> er der en der har en ide til hva eller hvilke indstillinger jeg skal ændre

kan du godt komme på andre sites via navnet?
Eksempelvis: www.dsb.dk

Kan det være DNS der ikke virker?

Elelr er der ligefrem blevet rettet i host-filen (tror det næppe).

Svært at sige uden lidt mere info, hvad der kan være galt ?

--
Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 21:25

siden du henvise til kan jeg nemt se. det samme med jubiis forside men hvis
jeg skriver noget i søgefeldet og trykker enter eller med musen på søg eller
et af alle de link der er så går den kold eller rettet der kommer bare en
hvid skærm og i bunden ved siden af eikonet står der udført

Mvh Per

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al1fvc$1mfgu8$7@ID-139211.news.dfncis.de...

Fra : _ ct

Dato : 04-09-02 20:42

Kontakt mig pr. mail - jeg kan måske hjælpe dig!