MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Me og XP Dual boot??
Fra : sls

Dato : 02-09-02 20:23

Hi NG!!!

Jeg kører med ME og XP på hver deres partition!
Kan jeg få IE og OE i ME og XP til at arbejde sammen, så når jeg henter mail
så ligger den både i ME og XP?
Og at jeg har de samme foretrukkende begge steder??

Og hvad med programmer, som Officepakken, skal den installeres begge steder,
eller hvad kan gøre??

Mvh sls

Fra : Thomas hansen

Dato : 02-09-02 21:17

"sls" <slsFJERN@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Og at jeg har de samme foretrukkende begge steder??
>
> Og hvad med programmer, som Officepakken, skal den installeres begge

Hej
Du kan vel installere de samme programmer i begge OS og henvise til samme
dir. Så vil anden installation jo bare overskrive den første installation
samt installere systemfilerne.

Du kan ændre hvilken folder OE skal gemme dine mails i. Den sætter du bare
til den samme i begge OS'er så kan du se alle mails osv. i begge OS'er. Det
gør du under Tools> options> maintenance. Det er i det hele taget en god
ide at flytte kataloget til et andet drev, så kan du geninstallere win uden
at miste dine mails osv.

Jeg ved ikke om du kan dele dine links i IE, jeg bruger den ikke selv. Opera
er meget bedre imo.

/Thomas