The Sims on hollyday
Fra : ZipZap

Dato : 02-09-02 19:04

Efter at jeg har installeret d.o. så bliver man smidt af spillet lige efter
at det har lavet de indledende ting, der hvor selve byen skal komme frem.
Før jeg installerede den var der ikke problemer.

Kører WinXP. Nogle gode forslag ?

Har afinstalleret alle SIMS og gen installeret uden at det løste problemet.
Det er originale CD'r.

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 03-09-02 11:51

"ZipZap" <ZipZap_Æ_NoSpam_@gato.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kører WinXP. Nogle gode forslag ?
>
> Har afinstalleret alle SIMS og gen installeret uden at det løste

Prøv ar gå ind i egenskaber for spillet og under fanebladet Kompatibilitet,
sæt mærke i kør dette program i kompatibilitetstilstand for Windows 2000.
Det køre jeg selv mit Sims spil i og det virker fint. Håber det lykkes for
dig.

Venligst Bette.