MS Windows
briani 27239
Notepad
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-09-02 18:47

Hej

Når man printer i Notepad står der øverst "Untitled" og nederst
sidenummeret.
Omend jeg godt ved, hvordan man fjerner dette i Page setup vil jeg gerne
have det fjernet permanent.

Kan man fjerne det i RegEdit eller er der noget simplere?

Mvh
Jesper

Fra : Edmund

Dato : 02-09-02 19:00

Jesper Rasmussen skrev:

> [...]
> gerne have det fjernet permanent.
>
> Kan man fjerne det i RegEdit eller er der noget simplere?

I winXP kommer det ikke igen

--
Mvh Edmund

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 02-09-02 21:55

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> I winXP kommer det ikke igen

Jeg kører XP.
Andre forslag?

Mvh
Jesper

Fra : Edmund

Dato : 02-09-02 22:07

Jesper Rasmussen skrev:

> Jeg kører XP.
> Andre forslag?

Kun den dyre løsning, opgrader til XP home.

Jeg har genstartet flere gange nu og felterne er stadigvæk tomme, det er
mig umuligt at få dem tilbage, uden at indtaste dem ( kan dog ikke huske
dem) jeg satte et & ind og slettede det igen.

--
Mvh Edmund

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 03-09-02 18:45

> Kun den dyre løsning, opgrader til XP home.

Huh?
Opgrader til Home?
Jeg kører Pro

> Jeg har genstartet flere gange nu og felterne er stadigvæk tomme, det er
> mig umuligt at få dem tilbage, uden at indtaste dem ( kan dog ikke huske
> dem) jeg satte et & ind og slettede det igen.

Irriterende - Jeg har fjernet dem tyve gange nu.

Mvh
Jesper

Fra : Edmund

Dato : 04-09-02 04:05

Jesper Rasmussen skrev:

> Huh?
> Opgrader til Home?
> Jeg kører Pro

Ja, det havde jeg regnet ud.
Home er vel lavet efter pro så det må være en opgradering

> Irriterende - Jeg har fjernet dem tyve gange nu.

Du kan da få en kopi af min notepad.exe 65kb version 5.1.2600.0
Der må være nogle ini filer eller sådan noget til notepad, måske de er
skrivebeskyttet i din pro.

Hvis du indsætter nogle ekstra tegn i sideopstæning, er de så slettet
næste gang

--
Mvh Edmund

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-09-02 12:02

On Mon, 2 Sep 2002 19:47:02 +0200, "Jesper Rasmussen" <nej@til.spam>
wrote:

>Hej
>
>Når man printer i Notepad står der øverst "Untitled" og nederst
>sidenummeret.
klip

Hej,
jeg har desværre også fjernet de tegn (XP-DK) og de kommer ikke igen,
og er vist ikke til at gætte, er der ikke en der kan afskrive dem, for
det jeg indsætter, bliver udprintet, uanset hvad.
mvh Ebbe

Fra : Edmund

Dato : 05-09-02 22:42

Ebbe Hansen skrev:

> [...]
> og er vist ikke til at gætte, er der ikke en der kan afskrive dem, for
> det jeg indsætter, bliver udprintet, uanset hvad.

Du finder det hurtigt i hjælpen i notepad

--
Mvh Edmund

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-09-02 11:44

On Thu, 5 Sep 2002 23:41:45 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Ebbe Hansen skrev:
>

>Du finder det hurtigt i hjælpen i notepad

Hej Edmund,
mange tak for hjælpen, jeg har røde ører,
hvornår lærer man at se sig for først.
hilsen Ebbe