Seneste revision af Asus A7V333
Fra : Kim Thomsen

Dato : 02-09-02 16:49

Hvad er seneste revision af Asus's A7V333 ?
Jeg har forgæves skrevet til Asus's support, men de har ikke svaret endnu
(det er 2 uger siden jeg skrev til dem)

Mvh Kim Thomsen

Fra : Anders Lund

Dato : 02-09-02 17:22

Kim Thomsen wrote:
> Hvad er seneste revision af Asus's A7V333 ?
> Jeg har forgæves skrevet til Asus's support, men de har ikke svaret
> endnu (det er 2 uger siden jeg skrev til dem)

Mit bud ville være 1011 - men det er jo også bare det de har skrevet på
deres hjemmeside. Det kan jo være at der er en nyere på vej.

Og ja, der er en nyere på vej, men den er stadig beta: 1012.004

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 02-09-02 17:31

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Mit bud ville være 1011 - men det er jo også bare det de har skrevet på
>deres hjemmeside. Det kan jo være at der er en nyere på vej.

Mon ikke Kim efterlyser revision-nummer på bundkortet og ikke BIOS ?

>Og ja, der er en nyere på vej, men den er stadig beta: 1012.004

Som sjovt nok bliver benævnt som FINAL i Asus Update.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Anders Lund

Dato : 02-09-02 19:42

Simon Walther-Larsen wrote:

> Mon ikke Kim efterlyser revision-nummer på bundkortet og ikke BIOS ?

Jo, nu når du siger det.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-09-02 19:01

Mit A7V333 bundkort er Rev 1.02 (2 måneder gammelt) og nyeste bios er 1012 i
Tyskland og 1009 i USA
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Kim Thomsen

Dato : 02-09-02 20:25

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:DHNc9.50070$ww6.3461286@news010.worldonline.dk...
> Mit A7V333 bundkort er Rev 1.02 (2 måneder >gammelt)

Ok, jeg skrev til www.thg.dk, og den version de sælger er 1.04. Så mon ikke
det er den nyeste revision.

Mvh Kim