'Corrupted Favorite List' i Counter Strike~
Fra : slet G1BTR

Dato : 02-09-02 15:58

Halløj derude!!!
Er der nogen der kender til problemet med den liste med servere man
har markeret som 'favorites' i CS lige pludselig er corrupt!??

Jeg har lige brugt tid på at finde de servere jeg vil spille på, og
vil så spille igen hvorefter CS kommer frem med en besked om at min
favorites liste er corrupted, og at jeg skal lave en ny!! Jeg har de
nyeste versioner af både HL og CS, så hvis der er nogen der ved
hvordan det kan afhjælpes er jeg en happy camper!!
På forhånd tak!

TJ

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-09-02 17:30

On 02 Sep 2002 14:57:47 GMT, tjcph12@G1BTRyahoo.com (slet G1BTR)
wrote:

>Halløj derude!!!
>Er der nogen der kender til problemet med den liste med servere man
>har markeret som 'favorites' i CS lige pludselig er corrupt!??

Det har jeg ikke oplevet. Prøv at slette Half-Life\favsvrs.dat og
opbyg listen igen. Hvis den bliver ved med at mene, at filen er
korrupt, så aner jeg ikke hvorfor.

- Thomas