Manusskript søger læsere
Fra : Kim Nielsen

Dato : 02-09-02 14:35

Jeg har skrevet et manusskript, og er på et udkig efter:
et forum(er der et i Danmark, hvor den slags diskuteres på et konstruktivt
plan?)
eller folk som kunne have interesse i at kommentere læse manusskriptet.

Hvis der findes nogle der har lidt erfaring indenfor for film, ville det
være lækkert.

glæder mig til at høre fra jer!

Kim Nielsen
www.g0d.dk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 02-09-02 16:44

Kim Nielsen wrote:

> [...]
> plan?)
> eller folk som kunne have interesse i at kommentere læse manusskriptet.

Det her er på ingen måde ment ondt, men i den bedste mening for at
hjælpe dig til at lave et bedre manuskript: Hvis man vil udtrykke sig
sprogligt (f.eks. skrive et manuskript), kommer man meget længere, hvis
man staver rigtigt og bruger ordentlig tegnsætning. Hvis dit manuskript
har samme type sproglige fejl som dit indlæg, risikerer du, at det ryger
lige i papirkurven hos dem, der skal læse det.

Brug http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet ! :)

I øvrigt må du gerne lægge manuskriptet op på nettet - personligt synes
jeg, det kunne være spændende at læse.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 02-09-02 17:38

En fejl jeg af en eller anden grund er begyndt at lave. Sjovt nok har jeg
fået mit selv bildt ind at manu-skript staves med 2 "ss"... Skørt.

Tak fordi du gad påpege det!

Jeg håber ikke der er for mange af den slags fejl i manuskriptet. Dog er det
stadigvæk på et plan hvor jeg arbejder på at skabe/omskabe historien. Så der
er nok nogle fejl hist og her.

Sådan nogle fejl godtages ganske rigtig ikke i et færdigt manuskript, men
der er jeg ikke kommet til endnu. Men på det tidspunkt, har du ret i at der
skal et vist kvantum flueknepperi til!

Jeg ønsker ikke at lægge mit manus på nettet. Men du er velkommen til at
give mig din E-mail adresse.

Kim Nielsen