Er det min DNS eller DHCP der driller ?
Fra : Max

Dato : 02-09-02 14:39

Hej

Jeg har en ganske almindelig ADSL+ fra Orange.

Jeg kan hente og sende email via outlook express uden problemer
Jeg kan uploade og downloade via ftp uden problemer

MEN når jeg kan ikke surfe (IE eller NE det er lige fedt) det tager op
til 3 min at få kontakt til det site jeg vil besøge.... - Når der så
endelig er kontakt - henter den siden på et split sekund...???

Er der nogen der har et par fif om hvad der kan være galt.

MAX

Fra : Søren Blom

Dato : 02-09-02 15:43

"Max" <maxbn@wanadoo.dk> skrev

> Er der nogen der har et par fif om hvad der kan være galt.

Hvilken Windows bruger du og har du en Antivirus aktiveret?

Hvis du har Norton Antivirus og der i den er hak i "Vis ikonet Auto-projekt
i Bakken" som du finder under Auto-Protect så oplever jeg det samme med min
maskine som det du beskriver.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Max

Dato : 02-09-02 21:22

"S ren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:<3d7378de$0$27650$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> i Bakken" som du finder under Auto-Protect så oplever jeg det samme med min

Jeg bruger windows 2000 Pro.

Nej jeg har ikke Norton antivirus - og har sågar forsøgt mig med at
lukke for både PC-CILLIN (antivirus) og for ZoneLab Pro, men det
hjælper ikke.

Jeg har min opsætning af mit netkort mistænkt.
NB: jeg har en Tecom Router og ingen andre PC'er i netværk.