MS Windows
briani 27239
samurixe, total nybegynder her
Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 02-09-02 13:05

Hejsa

Har siddet og læst de tråde der har været her og i dk.binaer ang samurixe,
og vil nu prøve det selv, men for hulan da.. det kan jeg sq da inte finde ud
af jeg mener, jeg har hentet det script med kanaloversigten, men hvordan
bruger jeg det....

trenskow

Fra : Fido-dk

Dato : 02-09-02 13:22

hvis du ser lidt tilbage i dk.binaer, skulle du gerne kunne finde nogle folk
der har postet deres *.ini filer til samurize, dem kan du jo se lidt på og
derefter "hygge" dig med resten

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...
www.fidonet.dk (not running)
www.almisser.dk (not running)
ADKW FAQ: http://beam.to/adkw

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 02-09-02 13:42

jeg kan kun kigge tilbage til den 24.. og ser ikke ud til der er så mange
scripts derefter....

Fra : Glade Jesper

Dato : 02-09-02 14:36

du skal bare trykke på" brevhoveder " så kommer der flere

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 02-09-02 20:44

jaja... sikkert.. dem der er længere tilbage er ikke længere tilgænglig på
serveren

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 02-09-02 21:06

forresten...er der nogen som kan finde ud af at lave et script, så man kan
få den til at tjekke sin stofanet konto, og se hvor meget man har ´man har
brugt i løbet af måneden.....

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 02-09-02 16:16

Hejsa.

Jeg er selv nybegynder på området. Derfor tænkte jeg på om der ikke var
nogle "kloge hoveder" som gad strikke en side sammen, hvor alt det med
samurize blev forklaret på dansk!?

Det er bare et forslag.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 02-09-02 18:46

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboromanNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d738076$0$87309$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Mvh.
>
> Kenneth
> (Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Hej Kenneth

Jeg synes ellers vi skriver dansk her? Mon ikke du (og andre) kan se
lidt tilbage i tide ... jeg var også selv en nybegynder engang, men bliver
bedre og bedre ved netop at bruge Usenet.

Vedhæftet er mine ini filer (se i dk.binaer)... måske du / I kan bruge dem
.... jeg vil jo
gerne hjælpe...men det er ikke sikkert alt virker som det skal. Det skal jo
sættes op etc etc...

Et godt sted at se på er også ... http://www.samurize.com

Mvh

Jimmy

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 02-09-02 18:51

> [...]
> ... jeg vil jo
> gerne hjælpe...men det er ikke sikkert alt virker som det skal. Det skal

Hejsa Jimmy.

Du har da helt ret. Alt her står på dansk ; )

Min "ide" gik ud på at samle det hele på en side som alle kan komme ind på,
få inspiration, ideer og tilføje samme. Her på Usenet bliver meddelser
slettet m.m. Nogle når ikke frem så alle kan læse dem og derved kan det en
gang imellem blive temmeligt forvirrende.

Jeg har suget din post fra dk.binaer og er straks gået i gang med at lege
; )

Når jeg så selv har fået tjek på det, så må jeg jo selv lave en side, om
ikke andet så for min egen skyld

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 02-09-02 19:55

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboromanNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d73a4d8$0$87306$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> Mvh.
>
> Kenneth
> (Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Glæder mig til at se den

Mvh
Jimmy

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 02-09-02 20:45

> [...]
> ... jeg vil jo
> gerne hjælpe...men det er ikke sikkert alt virker som det skal. Det skal

de visual basic filer du bruger, hvor har du hentet dem henne, kan du poste
nogen af dem også?

Rasmus