MS Windows
briani 27239
XP - ændring af visningstid for boot-menu?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-09-02 12:57

Hvor i XP ændrer jeg det antal sekunder multiboot-menuen bliver vist?
Jeg har set det engang (står vist til 30 sekunder), men kan ikke finde
det igen.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-02 13:32

Mon, 02 Sep 2002 13:56:50 +0200, skrev Kurt Hansen
<kurt@towle.dk>:

>Hvor i XP ændrer jeg det antal sekunder multiboot-menuen bliver vist?

Højreklik på denne computer => egenskaber => avanceret => startup
and recovery (husker ikke, hvad det hedder på dansk).

Fra : Pico

Dato : 02-09-02 16:21

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Højreklik på denne computer => egenskaber => avanceret => startup
> and recovery (husker ikke, hvad det hedder på dansk).

Undskyld jeg siger det, men det er da en være gang sluder.
Multi boot tiden stilles i boot.ini der ligger i roden af C. Åbnes
bare i notepad.
Pico

Fra : Pico

Dato : 02-09-02 17:25

Pico wrote:

> Undskyld jeg siger det, men det er da en være gang sluder.
> Multi boot tiden stilles i boot.ini der ligger i roden af C. Åbnes
> bare i notepad.

Det må du undskylde Knud. Jeg har aldrig været klar over at man også
kunne gøre det den vej.
Man lære da også noget nyt hver dag En anden gang må jeg nok hellere
undersøge det nærmere inden jeg "sludre".
Pico

Fra : Edmund

Dato : 02-09-02 18:41

Pico skrev:

> Det må du undskylde Knud. Jeg har aldrig været klar over at man også
> kunne gøre det den vej.
> Man lære da også noget nyt hver dag En anden gang må jeg nok
> hellere undersøge det nærmere inden jeg "sludre".

Gør som Knud og du slipper for at slette skrivebeskyttelse

--
Mvh Edmund