Skærme
Fijala 3554
DVI kabel
Fra : Birger Mortensen

Dato : 20-02-01 17:38

Efter anskaffelse af et styk Phillips 150P og et styk Matrox Flat Panel
ad-on - står jeg med et "lille" problem:
Jeg kunne godt tænke mig at benytte den digitale udgang på kort/monitor'en -
men jeg kan ikke finde et sted og købe kablet !
Forhandler af skærmern kan/vil ikke hjælpe forhandler af kort/ad-on ditto..
Lidt monster surt efter en udskrivning på 9k+.
Er der en her i gruppen der kan hjæpe med en forhandler af DVI kabler ?

mvh
Birger

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-02-01 22:45

Birger Mortensen wrote:

> Er der en her i gruppen der kan hjæpe med en forhandler af DVI kabler ?

Mon ikke det er noget i den stil her du skal bruge
http://www.pccards.co.uk/products/TMN_UK/tmn025_display_card_DVI_DVP_Cable.htm

ellers så prøv og søg på "DVI cable" i den favorit søgemaskine.

Mvh

Bruno

Fra : Birger Mortensen

Dato : 21-02-01 10:45

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er noget i den stil her du skal bruge

http://www.pccards.co.uk/products/TMN_UK/tmn025_display_card_DVI_DVP_Cable.h
tm

Jo - jeg var mest ude efter en dansk forhandler - men det er da en mulighed.
Takker

> ellers så prøv og søg på "DVI cable" i den favorit søgemaskine.

Har prøvet - på Jubii ingen brugbar forhandler - Og på en udenbys maskine
gav det masser af resultatet bare ikke det jeg skulle bruge..

\\Birger

Fra : Regnar Bang Lyngso

Dato : 21-02-01 18:27

In article <x9Mk6.6704$TL6.686603@news000.worldonline.dk>, "Birger Mortensen" <birger@sf.dk> writes:

BM> Har prøvet - på Jubii ingen brugbar forhandler - Og på en
BM> udenbys maskine gav det masser af resultatet bare ikke det jeg
BM> skulle bruge..

Kvinde - brug do Pava. Nåhr nej. Mand brug dog Google:

<URL:http://www.google.com/search?q=dvi+kabel+site:.dk>

Giver fx.:
<URL:http://sql.danbit.dk/kat2001/3215.phtml>
<URL:http://www.elfi.dk/priser.htm>