N3210 unlock
Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 20-02-01 17:28

Jeg har lige fået min Wannasave 3210'er ind af døren, og jeg vil så
gerne høre om der er en i Aalborg området der har erfaring med at låse
den op, da jeg selv er 10 tommelfingre til den slags.. (desuden har jeg
intet datakabel endnu)
Hvis der er en der kan klare den så kan jeg slæbe et par kolde bajsere
med hvis det har interesse

/ZeFFeZ
--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 21-02-01 02:41

Har en kammerat der kan, skal bare vide hvilket abb. den er med, samt
software version.

Fra : Møgelmose

Dato : 21-02-01 16:42

På ZeFFeZ 's vejne svare jeg det er den svære software version nemlig 5.36
og det er med telia kort men´man behøver jo ikke noget sim-kort i når man
bare skal låse op...

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 21-02-01 17:11

Mange tak.. jeg har været på jagt efter et telia kort så jeg kunne få
checket version... sim kortet til fonen er nemlig ikke kommet endnu :(

/ZeFFeZ