En ny lille legekammerat :- )
Fra : Lene

Dato : 02-09-02 09:57

Hej allesammen...

Jeg kan ikke lige dy mig for at fortælle, at vi i lørdags fik en lille
ny pigemis Hun hedder Lille Bjørn Felis Jubatus og er en sort/hvid
norsk skovkat. Og hun er simpelthen bare så dejlig.
Det går også rigtig godt med hende og de andre katte. Da Felix mødte
hende snusede han til hende i 2 minutter, og så begyndte han ellers at
vaske hende. Og Lille Bjørn nøøød det. Hun strøg sig op af ham og spandt
på livets løs. Hule hvæsede ganske lidt af hende, og så var det også
overstået. Han skulle vist bare se hende lidt an først For første
gang har jeg set Nipse tabe mælet, he he. Men dét gjorde hun, da hun så
Lille Bjørn. Hun stirrede bare på hende med et sæt øjne, som mindede
mest af alt om et par tekopper. Og da Lille Bjørn så begyndte at bevæge
sig, gik Nipse lige et skridt baglæns. Så kom Nipse vist til sigselv
igen, for så begyndte de at lege pote-daske-leg på hver sin side af en
sko Nipse fandt i hvert fald ud af, at Lille Bjørn hverken var fæl
eller farlig, men tvært imod ret sjov at lege med. Kasmira reagerede som
hun har gjort de andre gange : En masse grimme ord på kattesprog.
Nu et par dage senere er Lille Bjørn helt accepteret af skovkattene. Hun
leger enormt meget med dem. Hende og Nipse har det enormt skægt sammen.
De fræser rundt og får også "genoplivet" alt det gamle legetøj sammen.
Og det er bare skønt...Nipse er så sød og vasker også sin "lillesøster"
rigtig fint . Felix som uden tvivl er verdens mest venlige og godmodige
kat leger og tumler med hende, og giver hende nogle ordentlige
vasketure. Han er simpelthen indbegrebet på en hyggelig
kastrat-legeonkel Han elsker alle og tager alle til sig og propper
dem ind under sine beskyttende vinger Hule er også rigtig sød ved
hende. Han leger med hende og vasker hende, men han er ikke ligeså
beskyttende som Felix er. Han glemmer vist somme tider, hvor stor han
er, og derfor leger han af og til lidt voldsomt. Felix derimod
"indstiller" som regel sine lege efter størrelsen på den anden kat.
Kasmira siger stadigvæk noget i stil med : Nu er dit weekendophold vist
slut, så nu skal du hjem hvor du kommer fra. Meen nu kan hun da snuse
til Lille Bjørn uden at hvæse hver gang. Så det er da fremskridt
Lille Bjørn er en dejlig lille pige. Hun er meget kælen og meget
legesyg, og er simpelthen bare sød Jeg tror, at Nipse er ved at
lære hende, at de ekstra vilde lege bare er de bedste. Nipse elsker
nemli´ selv at lege de vildeste og allermest voldsomme lege med
drengene. Nu får vi så at se, hvor lærenem Lille Bjørn er. Men indtil
videre tegner det ret godt Nipse er vist en meget god lærerinde
Og nåh ja...Billeder af Lille Bjørn kan ses på vores hjemmeside. På
billedet på hendes egen side er hun 11 uger. På alle billederne i
galleriet ( som desværre endnu ikke er lavet rigtig færdigt ) er hun 6
uger. Der kommer snart nye billede i hendes galleri, og dem som er der
pt bliver snart lavet mindre ( de er meget store ). Adressen på vores
hjemmeside er : www.erler.dk

Mange hilsner fra Lene og misserne ( og Hulemanden, fortæller, at han
bliver 1 år idag )
www.erler.dk

Fra : Kate

Dato : 02-09-02 10:45

Hej Lene,

Tillykke med både familieforøgelsen og fødselsdagen. Lader til at Lille
Bjørn lige passer ind i flokken.
Sikke dog en masse killinger der er lige nu

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lene

Dato : 02-09-02 10:50

Kate wrote:

>Hej Lene,

Hej Kate

>Tillykke med både familieforøgelsen og fødselsdagen.

Mange tak skal du have Og selv stort tillykke med Mowgli

> Lader til at Lille
>Bjørn lige passer ind i flokken.

Ja, det tror jeg også, at hun gør

>Sikke dog en masse killinger der er lige nu

Ja, dejligt ik Det er så hyggeligt...

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 02-09-02 15:41

hejsa Lene

Tillykke med den lille ny!
Jeg var lige inde og lure lidt på din hjemmeside og det er da nogle dejlige
misser du har
Racen er jo en flot og skøn en ( skal jeg jo sige har dem selv(griner)
Held og lykke med hende

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Birgitte

Dato : 02-09-02 16:11

Tillyke med 1 årsdagen og den lille ny
Det lader til du får masser af glæde af Lille Bjørn
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---