Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digi fotos ?
Fra : Glenn

Dato : 01-09-02 22:44

Hej med jer !

Er der nogle af jer, der ved hvor henne jeg kan få fremkaldt mine
feriebilleder, 10x15 fotopapir
Ved godt jeg kan gå til Merlin osv. men der må da også være nogle netsteder
her i DK jeg kan oploade dem og så derefter at få dem tilsendt.
Please kom med nogle links...
På forhånd tak !!

--

De Venligste hilsner

Carola

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 01-09-02 23:19

"Glenn" <glenn@smorawski.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
netsteder
> her i DK jeg kan oploade dem og så derefter at få dem tilsendt.

Prøv at skrive "foto fremkaldt online" i google og se om der ikke er noget
du kan bruge.

Mvh
Henrik

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 01-09-02 23:52

Her er et par steder, men jeg ved ikke hvordan de er, da
jeg først lige er ved at købe et digital kamera.

http://www.digitalfotoservice.dk/

http://www.japanphoto.dk/

Hilsen Kurt Nielsen

Fra : Henrik

Dato : 02-09-02 06:24

> [...]
netsteder
> her i DK jeg kan oploade dem og så derefter at få dem tilsendt.

Hej Carola

Kik forbi www.digitalfotoservice.dk og få en gratis prøve på vores kvalitet
og leveringstid.

Mvh.
Henrik Schwarz

Fra : WebCat

Dato : 02-09-02 09:53

Det kan du på :
www.PhotoCare.dk
Der er 2 kvaliteter at vælge imellem. Har selv prøvet den bedste af dem, kan
anbefale den. Hos visse af dem kan du endda bestille 10x13,5 (Aalborg) som
passer bedre til de fleste digitale kameraer.

Fra : Martin Dyring

Dato : 02-09-02 11:34

http://foto.jubii.dk

--
Mvh,
Martin Dyring

Fra : Carola

Dato : 05-09-02 11:59

Mange tak.... for jeres reply !
Har nu været mange links igennem, og valget er faldet på Jubii ( pga. af
deres priser )
Så må vi så håbe kvalliteten er der også

Sidst jeg bestilte var hos www.pixum.com , var billederne bare i fineste
stand, men de kan ikke følge med i prisen mere, så må man jo bare håbe at
Jubii har en ordentligt leverandør

De venligste hilsener

Carola

Fra : martin

Dato : 05-09-02 14:45

> Har nu været mange links igennem, og valget er faldet på Jubii ( pga. af
> deres priser )
> Så må vi så håbe kvalliteten er der også

Det synes jeg den er, har prøvet den, jeg har dog kun et 1,3MP kamera, men
jeg synes kvaliteten er udmærket, den er ihvertfald meget bedre end Merlins.

Derudover er de ganske hurtige, jeg fik mine billeder med posten 2 dage
efter jeg bestilte dem. Du skal dog lige passe på hvis du bestiller 20x30
billeder sammen med mange 10x15, da 20x30 billederne så godt kan få nogle
folder pga. de ligger og bliver klemt sammen med 10x15 billederne.

--
Martin Kaltoft

Fra : Carola

Dato : 12-09-02 18:08

"martin" <martin@nospam}nitro.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billeder sammen med mange 10x15, da 20x30 billederne så godt kan få nogle
> folder pga. de ligger og bliver klemt sammen med 10x15 billederne.

Har så fået billederne tilbage......... Tjaee.... hvad skal jeg sige.....
Det var IKKE dem jeg havde uploadet, men nogle helt andre ferie billeder...
hrmmm......

Så, hvad angår kvalitet, så har jeg lidt svær med at bedømme det,da
billederne jo ikke var mine.

Første STORE minus til Jubii.
Efter henvendelse til dem, må jeg så se hvad der sker.

De venligste hilsener

Carola

Fra : Søren

Dato : 02-09-02 17:35

www.bilka.dk

Laver en rigtig god kvalitet for 1.90,- pr billed i 10x15 cm

Søren