MS Windows
briani 27239
ICQ og Win 2 K ?
Fra : Christian

Dato : 01-09-02 22:53

Hejsa alle
Jeg har for nylig inst. Windows 2000 Dk på min Pc, samt ICQ 2000b (en gammel
version)
men nu er den begyndt at genere fejl i icq.exe det gør det ca .10 gange på
10 min ?
Hvad kan der være galt ?

Mvh Christian

Fra : Snuden

Dato : 01-09-02 23:11

On Sun, 1 Sep 2002 23:53:25 +0200, "Christian"
<dsl5013@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>version)
>men nu er den begyndt at genere fejl i icq.exe det gør det ca .10 gange på

Mon ICQ 2000b er 100% Win2000 kompatibel? Den er så vidt jeg husker
ældre end Win2000. Jeg bruger selv ICQ 2001b og har ingen problemer
med den.

--
Snuden

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-02 07:01

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
> Mon ICQ 2000b er 100% Win2000 kompatibel? Den er så vidt jeg husker

Det er den. Mirabilis' software mangler desværre kompatibilitet med
Mirabilis' tjenester, idet der tages nye protokoller i anvendelse.

> ældre end Win2000. Jeg bruger selv ICQ 2001b og har ingen problemer
> med den.

Ellers prøv med Trillian eller Miranda...