|
| SMS/TDC Fra : swarn |
Dato : 01-09-02 22:35 |
|
Er det ikke lidt som at fifle med sandheden når TDC siger i en TV
reklame at
der er fri SMS resten af dette år,og så skriver med meget små bogstaver
MAX
750 stk.
det var lige det jeg ville sige.
Tænk over det.
Hilsen Hans Hvidovre
--
De "onde tider" vi lever i nu, er om 30 år "de gode gamle dage"
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
R. Petersen (01-09-2002)
| Kommentar Fra : R. Petersen |
Dato : 01-09-02 23:51 |
|
> Er det ikke lidt som at fifle med sandheden når TDC siger i en TV
Enig.
| |
Fischer (02-09-2002)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 02-09-02 05:16 |
|
> Er det ikke lidt som at fifle med sandheden når TDC siger i
> en TV reklame at
> der er fri SMS resten af dette år,og så skriver med meget
> små bogstaver MAX 750 stk.
> det var lige det jeg ville sige.
> Tænk over det.
Jo det er noget svineri.
Og det har den seneste uge være grundigt debateret i denne tråd:
news:akfspg$27iu$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
*Fischer
| |
Peter Binderup (02-09-2002)
| Kommentar Fra : Peter Binderup |
Dato : 02-09-02 19:22 |
|
Det er vel det samme som alle de andre selskaber bruger når de skriver at man kan købe en telefon for næsten ingen penge, hvor der
så med småt står at det er under betingelse af at man lader sig oprette for 400,- og at man binder sig for en længere periode.
Jeg kan udemærket forstå at man sætter en begrænsning på hvor mange man kan sende afsted, for ellers er der mange der vil benytte
sig af disse tilbud til at lade TDC betale for SMS fra hjemmesider (hvis man forbinder mobil til server).
Jeg er også ret sikker på at man har lavet en beregning der siger at for langt de fleste mennesker så kommer man ikke over de 750
sms'er i årets resterende måneder.
/Peter
| |
Per Thomsen (04-09-2002)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 04-09-02 10:45 |
|
> Jeg er også ret sikker på at man har lavet en beregning der siger at for
langt de fleste mennesker så kommer man ikke over de 750
> sms'er i årets resterende måneder.
>
Hvorfor så begrænsningen - for at lokke kunder til.
Per
| |
Peter Binderup (04-09-2002)
| Kommentar Fra : Peter Binderup |
Dato : 04-09-02 17:08 |
|
> Hvorfor så begrænsningen - for at lokke kunder til.
Alle reklame tiltag er vel til for at lokke kunder til, og alle begrænsninger i købsaftale er til for at forhindre misbrug.
/Peter
| |
Per Thomsen (05-09-2002)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 05-09-02 14:00 |
|
> > Hvorfor så begrænsningen - for at lokke kunder til.
>
> Alle reklame tiltag er vel til for at lokke kunder til, og alle
begrænsninger i købsaftale er til for at forhindre misbrug.
>
Det er korrekt, men ikke reelt.
Per
| |
|
|