Øv Claudia Wells ville ikke svare på spørg~
Fra : Per.K

Dato : 01-09-02 22:10

Kedeligt.
Claudia Wells (den første Jennifer Parker) fra Back To The Future
havde ikke lyst til at svare på mit spørgsmål hvorfor det ikke var hende der
spillede
JP i 2´eren og 3´eren.
Hun var dog glad for mit søde brev, skrev hun.
Så nu er jeg fortsat blank med hvorfor hun ikke spillede med i de 2 andre.

Venligst Per

Fra : Ally

Dato : 01-09-02 22:28

> [...]
> Claudia Wells (den første Jennifer Parker) fra Back To The Future
> havde ikke lyst til at svare på mit spørgsmål hvorfor det ikke var

Sprang hun let og elegant over spørgsmålet, eller nægtede hun at svare?

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : zcully

Dato : 01-09-02 23:41

Hvordan har du fået fat på hende??

Fra : Per.K

Dato : 02-09-02 15:30

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan har du fået fat på hende??

Jeg mailede bare til hende
Linken til hendes site blev postet her i gruppen www.armaniwells.com
Der er en mail adresse til hende der.

Og til Allan, hun kom ikke engang tæt på at svare på spørgsmålet.
Det var nærmest som om at hun bare sprang hen over og læste resten af
brevet.

Venligst Per

Fra : Jesper

Dato : 02-09-02 19:38

> [...]

> Og til Allan, hun kom ikke engang tæt på at svare på spørgsmålet.
> Det var nærmest som om at hun bare sprang hen over og læste resten af

Det kan jo være fordi hun har personlige årsager som hun ikke vil ud med
om hvorfor hun ikke var med i 2 og 3, eller en non-disclosure agreement.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Per.K

Dato : 02-09-02 21:19

"Jesper" <spam@supressor.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan jo være fordi hun har personlige årsager som hun ikke vil ud med
> om hvorfor hun ikke var med i 2 og 3, eller en non-disclosure agreement.
> [...]

Så kan hun jo sige det istedet for bare at ignorere spørgsmålet hvis det er
et problem
for hende at svare på det, så for at folk ikke får forkerte indtryk af
hende.

Venligst Per

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 02-09-02 22:27

"Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> et problem
> for hende at svare på det, så for at folk ikke får forkerte indtryk af

Eller også er det et høfligt hint om at det ikke rager dig?

Joakim