Hvor bliver interviewet af???
Fra : Finn Nielsen

Dato : 01-09-02 20:25

Mon ikke de fleste danske lystfiskere kender Henrik Mortensen - i det
Nordjyske kender vi ham både som en god foredragsholder og instruktør,
hvilket i øvrigt har gjort ham til en særdeles kendt og vellidt person i
området. Ikke mindst har han mange gode bekendte på Island, som har fulgt
ham gennem deres arrangement på øen, og som guide for dem med stor succes.

Scandic Angler - som i øvrigt forsøger at slå sig stort op over alt -
reklamerer med et interview med Henrik Mortensen på deres hjemmeside, Men
ingen finder de 2 sætninger fra Henrik Mortensen værdige som et interview,
derfor har vi på vores hjemmeside og via mails fået flere efterspørgsler om
dette interview - eller nærmer mangel på modsatte - vi kan desværre ikke
rette "bod på skaden", blot opfordre Scandic Angler til at udsende det
interview de reklamerer for - håber devil tage dette emen op i forhold til
deres læsere og "vores".

Med venlig hilsen
Finn Nielsen
Hvalpsundvej 13
9220 Aalborg Øst
Tlf.: 98 15 87 76 eller 24 27 22 20

LP Fly Shop - afd. Nord (98 15 87 76 eller 24 27 22 20)

Nordjydsk Havørredfiskeri, www.seatroutfishing.dk

Nordjydsk Havørredfiskeri, email: fn@seatroutfishing.dk

Lokalredaktør Sportsfiskeren, email: fn@sportsfiskerforbundet.dk

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 01-09-02 21:43

Hej Finn

Det er da trist du tager sådan på vej! - Hvor langt mener du et interview skal være?
Paradoksalt nok har vi ikke modtaget nogen negative henvendelser vedr. interviewet med Henrik Mortensen..

Iøvrigt er vi på scandicAngler.com helt enige i karrakteristik af Henrik Mortensen... Og et stort tillykke til Scierra som har ansat en virkelig dygtig mand!

Og hvor er det lige du mener scandicAngler.com "forsøger at slå sig stort op overalt" ?

På scandicAngler kan du forsåvidt du er interesseret, læse et nyt interview - Denne gang med Kim Rasmussen - Salmon Fly, i forbindelse med Salmon Fly's 10 års jubilæum.

God læselyst!

Med venlig hilsen
Per Gylling - http://www.scandicAngler.com

Fra : ** kent **

Dato : 02-09-02 06:33

On Sun, 1 Sep 2002 22:42:53 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Redaktion
- ScandicAngler wrote:

>Det er da trist du tager sådan på vej! - Hvor langt mener du et interview skal være?

En interview skall innehålla frågor/spørsmål och svar. Det som finns på er
website är inte en interview, det är ett reklamuttalande/-uttalelse.

"Scierra er et firma i fuld fart fremad, og jeg håber min hjælp kan bringe
Scierra op blandt de største.Jeg har fået al den frihed til at udvikle, som
jeg kan drømme om, og jeg ser frem til samarbejdet med blandt andet
engelske Hywel Morgan", udtaler Henrik Mortensen til scandicAngler.

Fra : Jan Bachman

Dato : 01-09-02 07:35

>Det er da trist du tager sådan på vej! - Hvor langt mener du et interview skal være?
Hold nu op. Det fremgår tydeligt at "interviewet" ikke er mere end en
tynd udtalelse der er gengivet. Det eneste formål med opslaget var at
lokke folk til jeres website. Det kan en 8-årig gennemskue.

Læser du fundsatsen vil du se at opslag i forvejen er på tynd is.
Jeres trådte lige igennem.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri

>Paradoksalt nok har vi ikke modtaget nogen negative henvendelser vedr. interviewet med Henrik Mortensen..
I har næppe modtaget rosende ord for den slående journalistik heller.

/Jan

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 02-09-02 11:06

Hej

Vedr. fundsatsen, så gør vi nøgagtigt hvad alle andre gør - og som tidligere er blevet accepteret forsåvidt man indleder med et præfiks (Opslag)

Fra : Finn Nielsen

Dato : 02-09-02 15:02

Med de svar der er allerede nu er indløbet her, kan jeg jo konstaterer at
jeg havde ret - ikke Per Gylling???

Vi på NJHF - Nordjydsk Havørredfiskeri - er ofte blevet "Futtet" til den ene
og den anden gruppe her, også selv om vi har skrevet Opslag.
Det er vi fordi at man ofte tager vores indlæg som "reklame" for vores
respektive hjemmesider, som efter manges mening er fyrstelig betalt af
sponsorer og reklamer med mere (folk skulle bare vide!!!) og derfor ikke
hører til i denne gruppe.

Og så lige en ting Per Gylling - det var jo jer selv der på forsiden af
Opasia Sportsfiskeri (mens det hed sådan), der opreklamerede hvor store og
gode i ville blive/være internationalt set - det må i jo så gøre og sige som
i vil - men at kalde dette for et interview er langt ude.

Da Henrik Mortensen var i Hjørring sidste gang fik han og jeg en god snak
hen over madpakken på kanten af hans bil - der var mere "interview" i den
snak, end det Scandic Angler slår sig op på - jeg kan jo ærge mig over at vi
ikke bragte dette i sin tid - men jeg vil nu kun kalde vores lille møde for
en "small-talk" - men det havde da rakt noget længere interessemæssigt set,
end det i formår at bringe.

Kære Per Gylling - det er ren reklame for Scandic Angler det du laver, men
det kan andre jo heldigvis også gennemskue, kan jeg se.....

Vedr. Salmon Fly og Kim Rasmussen (først et stort tillykke til Kim og de
andre), så indeholder artiklen mange gode emner, men igen at kalde det et
interview??? - okay Per, der var da 5 linier mere med personlige udtalelser
end ved Henrik Mortensen - men lad det nu være, kald det hvad du vil, vi
glæder os til at se Kim Rasmussens altid flotte fluer - med eller uden
interview.....

Med lystfisker hilsen
Finn Nielsen, NJHF
www.seatroutfishing.dk