Abbies (og vores) debut på udstilling
Fra : Elwarth

Dato : 01-09-02 20:24

Hej alle
Selvom jeg er dødtræt ovenpå dagens udstilling, bliver jeg lige nødt til at
dele oplevelsen af vores første udstilling med jer (og nå ja, prale lidt
.
Det gik på alle måder over al forventning.
For det første var det slet ikke så svært at finde ud af, vi fik masser af
hjælp, først og fremmest fra vores opdrætter, men også af stewarder osv.
For det andet viste mine bekymringer om Abbies opførsel (ville hun sprælle
alt for meget) sig at være ubegrundede. Hun var eksemplarisk. Men ok, det er
nok også mest trygt at være i mors arme sådan et sted.
For det tredje blev hun EX 1 og blev nomineret. Det var helt overvældende.
Så vi har haft en super dag, selvom det er grov tidligt at skulle op sådan
en højhellig søndag morgen

Meget stolte hilsner
Dorthe (og Abbie, som vist ikke er lige så træt som vi andre. Lige nu jagter
hun insekter

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-09-02 20:55

Ih, det var da dejligt at høre, at I har haft en god dag Og tillykke med
hende - det var flot.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Elwarth

Dato : 01-09-02 21:20

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ih, det var da dejligt at høre, at I har haft en god dag Og tillykke
med
> hende - det var flot.
>
> --
> Helle