MS Windows
briani 27239
samurize hjælp ønskes
Fra : Johnny Ravn

Dato : 01-09-02 20:28

Hejsa.

Når jeg vil åbne samurize får jeg at vide at beta er udløbet! Hvad skal jeg
gøre.
/Johnny

--

Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : Mr. Larsen

Dato : 01-09-02 20:31

"Johnny Ravn" <Johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Når jeg vil åbne samurize får jeg at vide at beta er udløbet! Hvad skal
jeg
> gøre.
> /Johnny

Hvilken version har du? Jeg havde også det problem,
jeg installerede det bare igen! Så får jeg at se hvad der så
vidre sker..............
--
/Mr. Larsen

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 21:11

"Mr. Larsen" <don_e@stofanet.INVALID> ytrede bl.a. i news:3d726b23$0$703
$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Hvilken version har du? Jeg havde også det problem,
> jeg installerede det bare igen! Så får jeg at se hvad der så
> vidre sker..............

Versionerne før 0.63c har en dato spærring, så løsningen
er at hente 0.63c, der ikke længere har denne spærring...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 21:23

"Michael sørensen" <mks@huleboer.dk> ytrede bl.a. i

> Versionerne før 0.63c har en dato spærring, så løsningen
> er at hente 0.63c, der ikke længere har denne spærring...

Det kan forøvrigt være en go' ide at følge lidt med på
www.samurize.com, der bliver skrevet en del om udviklingen
af programmet, bl.a. også om den omtalte dato-spærring...

Der er også screenshots, nye scripts og et forum...