MS Windows
briani 27239
Sort skærm i XP Home
Fra : keldm

Dato : 01-09-02 19:51

Jeg har netop nyinstalleret en P4 med Win. XP og en Samsung fladskære - det
så rigtig godt ud indtil jeg begyndte at pillle ved skærmopløsningen efter
at have slukket skidtet kan jeg nu ikke få noget billede på skærmen. (PC'en
har onboard skærmkort - sikkert ret simpelt) Nogle ideer?

Keldm

Fra : Hanne

Dato : 01-09-02 20:22

> så rigtig godt ud indtil jeg begyndte at pillle ved skærmopløsningen efter
> at have slukket skidtet kan jeg nu ikke få noget billede på skærmen.
(PC'en

Genstart i fejlsikret tilstand, så kan du ændre skærmopløsningen

Hanne

Fra : Matthiessen

Dato : 01-09-02 21:13

"Hanne" <hanne.agerbo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Genstart i fejlsikret tilstand, så kan du ændre skærmopløsningen

altid godt at vide hvordan man så kommer i fejlsikret tilstand :)
tryk F8 ved startmenuen ( under opstart - lige inden man kommer til den
sorte skærm med den blå load-bar ) og vælg så på listen fejlsikret tilstand

/Anders