kærlighed og misbrug
Fra : Chokmah

Dato : 01-09-02 19:19

ak at man kan få sig til det - jeg elsker sandt for dyden den eneste
ene - men afligevel har jeg netop erfaret en dæmonisk side af min
natur der strækker sig ud over det her s-m som vi nu er helt enige om
- nej - sagen er den hun har en letter defekt bære bar pc hvor
tastaturet ikke virker men man kan så slå et til men så er der ingen
mus !!!
og dag ud og dag ind bliver jeg ved at prøve at ovebevise hende om
hun skal kasserede den og gi den til mig - så jeg kan side der og se
divX film på den og et eller andet sted så vil hun jo også gerne -
kan jeg mærke gi mig den og jeg er nu ved at få den presset derhænd :
* du har lovet mig * selv om det ARLDRIG har været tilfældet.

og hun SKAL faktisk bruge den som den nu er - og afligevel så bliver
jeg ved !! jeg kan slette ikke stoppe -

er der nogen af jer andre der kan nikke gendkenende til selv samme
mørke side i jeres natur eller er jeg det enste bevist ondsinded
menneske der skriver i nærværende forum ???

bedste hilsner

Bo M Mogensen
( ham der ingen bærbar har til at se divX film med )
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nette

Dato : 02-09-02 00:54

"Chokmah" wrote
> er der nogen af jer andre der kan nikke gendkenende til selv samme
> mørke side i jeres natur eller er jeg det enste bevist ondsinded
> menneske der skriver i nærværende forum ???

*LOL* Nej, den side kender jeg ret godt.
Jeg har det med at blive frygtelig stædig.
Da jeg var yngre og ikke fik min vilje, skabe jeg et skænderi af egen fri
vilje. Gang på gang. Også selv om jeg godt kunen se, at hans ide faktisk
gav pote med det samme. Og hver gang græd jeg frygtelig indeni og havde mest
af alt lyst til at gå hen og tage om ham og sige at jeg elskede ham.
Det er dog noget jeg har arbejdet meget med gennem årene og tvunget mig selv
til at drosle ned, når den der "kælling" kom op i mig.

Nogle gange handler man fordi man er sig selv nærmest

Ps. Fik du den bærbare? Hvad med at give hende en ny, og så kan du få den
gamle?

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-02 01:55

On Mon, 2 Sep 2002 01:53:52 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vilje. Gang på gang. Også selv om jeg godt kunen se, at hans ide faktisk
>gav pote med det samme. Og hver gang græd jeg frygtelig indeni

Det kunne da være det var det jeg skulle gøre bryde ud i tåre
det er ikke sket endnu - men på den anden side så vil det nu også ku
ligen hende at sende dne ekspres med en taxa fra østjylland

> [...]
>Det er dog noget jeg har arbejdet meget med gennem årene og tvunget mig selv
>til at drosle ned, når den der "kælling" kom op i mig.

jamen nu er jeg jo en mand så jeg kan jo ikke rigtigt hig lighte på
den :(

>Nogle gange handler man fordi man er sig selv nærmest

Najjjaaa det man måske nok sige men - jeg mangler den nu grove - den
ville fanme være fed og ha når man ikke lige er hjemme ve disg selv
side og se divX film i toget - ikke skulle slås med sine værts folk om
derres computer når jeg er på vesit osv

>Ps. Fik du den bærbare?

Naaaaaaaaaj (((((((((((

> Hvad med at give hende en ny, og så kan du få den
>gamle?

jamen det er det der er det umådeligt tragiske ved vores situasion -
at hun ca tjener 42 gange mere om året ind jeg gør , så min mandlige
værdighed som forsøger kan ligge på et meget lille sted.... så enten
så skal jeg stjæle en og gi hende den - hvi shun altså skal ha en ny-
så jeg kan få hende den gamle hvad jeg også gerne gjorde om et sådan
ønske havde været til stede - elller så .... jeg ved det sgu ikke jeg
har kørt alle de her høj rente låns dimmer i sænk - tænke tænke...

men hvor om alting er så er da frygteligt at man kan gøre sig slige
tanker om det menneske man holder mest af ?

MvH
BO M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-09-02 15:42

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
jamen det er det der er det umådeligt tragiske ved vores situasion -
at hun ca tjener 42 gange mere om året ind jeg gør , så min mandlige
værdighed som forsøger kan ligge på et meget lille sted

8700 gange 42 = 365400 gange 12 = 4384800 kr pr år
Og så kniber det med at skaffe de nødvendige midler til dss festen
Pladder som at det andet, umådeligt tragisk
Mvh Steen

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-02 16:45

On Mon, 2 Sep 2002 16:42:25 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>8700 gange 42 = 365400 gange

Njaaaa men tæt på jeg tror det 8760 pr md udbetalt

> 12 = 4384800 kr pr år udbetalt

ja med dansk skat passer det vist meget godt brutto - lad mig se min
far ligger som lav lønnet praktiserene læge han tjerner ca en million
om året og der er noget lignene tilbage - men det ligger jo så mere
eller mindre fast - hvor den yberlige hænger og falder lidt på hvor
meget hun gider lave og i hvilket land hun betaler skat - men dte
lyder godt nok i under kanten.... problemer er at hun reelt ikke aner
det eller interessere sig for det.
Det er tilgengæld en ting der overtsiger min forstand - jeg har arldig
lavet noget uden at være 89.9 % optgaet af hvor meget mamon det
udløste - men det var fiske idnsutsrien sgu go - det var bare at tage
ved og holde ud også ga det en mindre formue - så prøvede jeg at være
offenligt ansat - der var jeg ved at få mavesår det her med at at
skulle se stresset ud imens man arbejder langsomt til 86½ kr i timen
lå det vist på i 95 for satan imho så er arbejde noget der skal gøres
hurtigt effektiv til stærst mulig vindning økonomisk -
det bedste man kan sige om en arbedejsindsats er at den er forbi.
den beste indsats i et erhversmæsigt forhold er had - man skal se sig
selv som soldat der bare skal dræbe tid ting for at henet pengene.

men det har hele mit liv været mig en kilde til tæt på surealistisk
undren den her glæde ved at have kolegaer - være sammen med andre
mennesker udrette noget holde møder - jeg forstår det reelt ikke.

men faktum er jo at der findes mange mennesker der finder idenditet
social netværk osv ved at leve under strukturerede former - sådan
oplever jeg det ikke - hvis man igenem mine øjne ser på det så svare
det til at et liv er = manbliver født er under kastet sine forældred
vilje - så skal man i skole man er 7 år så er man underkasttet både
lære og forældres vilje så bliver man 14-16 læser vider efterskole
går i lære osv og er underkasttet nogen andre vilje også på et eller
andet tidspunkt så ER man noget og lever under et eller andets vilje
der tropper man så op 46-47 uger om året logisk talt til man er 68 år
også har en mand 5 genemsnits leveår tilbage til at leve et HELT liv
som et frit mennesker en kvinde har vist 7 år og når man når op i den
alder så er der well reelt ikke så meget energi tilbage og hvi sman
nogen sinde har haft nogen drømmen og håb til livet og de stadigt
eksistere efter man er blevet underlagt alle de her systemer og andre
mennskers vilje - jamen kan man så reelt nå at leve dem ud på de 5-7
år et genemsnit mennske har at leve i ?

albert camus skrev noget bemærkeæsesværdigt :"en hver form for
beskæftigelse der ikke leder i mod befriles må betragtes som værende
af det onde "

som jeg ser det er der sgu muligheder for at digetalisere stort set
det meste af det offentlig væk - men sagen er jo at der er ikke ønske
om det - der findes mange mennesker der bare har det bedst sådan .

jeg forstår dem ikke og de forstår ikke mig - men jeg synes da det i
in verden at det ku være interesandt om man køret et paralel samfund
hvor man aftentente en erhvevs pligt også så man på hvad der i
virkligheden var behov for der skulle gøres - fiskeri landbrug
renovasion - bygning af bebolese osv også lodt man det frie menneske
aftjen denne erhvervs pligt så hurtigt som de nu ku eller ønskede -
og dem der så eller s ikke kunne finde ud af at få tiden til at gå ved
egen kraft - jamen de forsat som nu !
det andet er da hyklerisk.

>Og så kniber det med at skaffe de nødvendige midler til dss festen

det tror jeg da ikke der gør ?

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Nette

Dato : 02-09-02 17:23

"Chokmah" wrote
> jamen det er det der er det umådeligt tragiske ved vores situasion -
> at hun ca tjener 42 gange

Hmm, har hun mon overvejet at blive gift med en anden kvinde??? Kan jeg få
hendes emailadresse?*G*

> men hvor om alting er så er da frygteligt at man kan gøre sig slige
> tanker om det menneske man holder mest af ?

Ja, det er da frygteligt, men som sagt, selv om du lidt prøver at tale
udenom, så ER man sig selv nærmest.
Kan tilføje at jeg fik mine "ture", når vores forhold gik allerbedst. Når
der kun var medgang og slet slet ingen modgang. Tror det var "kedsomhed",
der startede det og stædighed, der vedholdte.

Men er du klar over at det er et luksusproblem du har? Jeg har end ikke en
brænder eller en dvdafspiller for den sags skyld

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-02 18:10

On Mon, 2 Sep 2002 18:22:30 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

hi nETTE

>"Chokmah" wrote

jeg kom nu til at regne på det det kommer an på om vi taler brutto
eller netto udbetalt så passer det meget godt men med 70 % i skat og
praktisk talt ingen fradrag så er det nok i underkanten med de 42
gange.

>Hmm, har hun mon overvejet at blive gift med en anden kvinde??? Kan jeg få
>hendes emailadresse?*G*

Hæ nej det har jeg nu ikke hørt nu om ? men hun skriver da herinde
fra tid til anden igenem det sidste 3½ år

>Ja, det er da frygteligt, men som sagt, selv om du lidt prøver at tale
>udenom, så ER man sig selv nærmest.

sig selv nærmt og sigs selv nærmest ?
nu er det jo for sjov jeg skriver den her - selv om der er muligheder
i debaten - bar emed modsat fortegn da det jo til alle tider har været
manden der var den store giver og kvindens forbanede pligt og gå rundt
se gå ud og være lidt foruretet men trut mund over at det ikke blev
til mere
well med så mange års kønskamp så må det være tid til lidt lige
stilling eo ipso - jeg vil kæmpe for at få min faldefærdige bærebare
med alle tænkelige urigemelige kneb

>Kan tilføje at jeg fik mine "ture", når vores forhold gik allerbedst. Når
>der kun var medgang og slet slet ingen modgang. Tror det var "kedsomhed",
>der startede det og stædighed, der vedholdte.

Tjaaa.... nu sider jeg her og bopler med 40 i feber og en helveds
trygger for lunger og hals med en fugl på hovedet der har den
umagelige vane at skide mig i hårdet og eller en hund der skal ud
inden netto lukker - hvor jeg også lige skal slæbe mit syndige legme
op - så jeg ved sgu ikke om jeg er i stand til at tænke over et så
neuancereet - sam -& modspil i en monogam konstelation
samt da vi begge skriver herinde er jeg *hæmmet* af det gamske
rigemelig faktum at private gnininger - og andte privat kun kan komme
ud ved hiandens samtygge og efter som et sådan ikke er til stede og
jeg ikke kan få fat i hende så må jeg tage den sener !

>Men er du klar over at det er et luksusproblem du har? Jeg har end ikke en
>brænder eller en dvdafspiller for den sags skyld

ja det kan jeg nok se det er ikke at spøge med men det er nu en
sag der kan forløses for under .... bume lum 1000 kr - man kan få en
ok brænder for 500 og et dvd drev for 399 så vej jeg ikke lige hvor
stærkt dit grafik kort er ? men jeg har selv et dvd woodo kort som jeg
købte brugt for 200 kr eller sårn - så luxsus problem ja ...

men det er jo det dit problem kan klares for ca 1300 kr men priseren
på bærbare er fanme horibble og bliver ved med at være det ... jeg vil
sgu sige bare en skide 333 er det vil være aæt rigeligt til at se dvd
på - men folk sider jo på dem til de ikke kan mere eller så vil de ha
en formue for dem .

MvH
NASSEREN

Fra : Nette

Dato : 02-09-02 23:28

Fra : Nette

Dato : 02-09-02 23:36

"Chokmah" wrote
> [...]
> manden der var den store giver og kvindens forbanede pligt og gå rundt
> se gå ud og være lidt foruretet men trut mund over at det ikke blev

Se se, det er der det hele ligger gemt?
Du sagde for "lidt siden" at din mandom var "såret" fordi hun tjente 42
gange mere end dig.
Nu siger du at mænd altid har været de glade givere og kvinder
pyntedukkerne.
Jeg tror, du har fået noget galt i den der fuglehals med Nettorealeterede
hundeluftningssymptomer....

Hvis det er hende der har taget den længste uddannelse og har det mest
ansvarsfulde job, af jer to, så er det da ret logisk og ikke spor
nedladende-agtigt, at hun tjener mere end dig..
Ligeledes...Det er kun kvinder på strandvejen i KBH, der går og ligner
pyntedukker, imens deres mænd er glade givere.
I dag arbejder kvinder lige så hårdt som mænd og oftest er de samtidig dem,
der laver mest i hjemmet.
Før i tiden tjente kvinden ikke noget, men arbejdede gratis derhjemme, så
dengang var det vel heller ikke for meget, at mænd spædede lidt til med
lommepenge til konen, var det???

Vi lever i 2002, chokmah, erkend at din kæreste har en bedre pc end dig

Og, ...nu har jeg ingen glad giver her, så jeg må selv betale det hele.
Derfor er brænderen/grafikkort/bærbar pc blevet nedprioriteret til fordel
for lidt tøj, lidt mad og en telefon

Men det var slet ikke alt det her, dit indlæg handlede om....

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 03-09-02 01:28

On Tue, 3 Sep 2002 00:36:23 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>"Chokmah" wrote
>
>Se se, det er der det hele ligger gemt?

nahh nu kun som et tanke eksperiment det enste jeg reelt mangler
som man kan købe for penge er den her bærbare

>Du sagde for "lidt siden" at din mandom var "såret" fordi hun tjente 42
>gange mere end dig.
>Nu siger du at mænd altid har været de glade givere og kvinder
>pyntedukkerne.

ja

>Jeg tror, du har fået noget galt i den der fuglehals med Nettorealeterede
>hundeluftningssymptomer....

Øhh nå ?

>Hvis det er hende der har taget den længste uddannelse og har det mest
>ansvarsfulde job, af jer to, så er det da ret logisk og ikke spor
>nedladende-agtigt, at hun tjener mere end dig..

nej da - det er nu bare lidt trist synes jeg hun går så lidt op i det
- hun virker mere optaget af opgaven i forholdet til udkommet - det
har jeg sgu arldrig prøvet !
jeg har ikke foretaget mig noget hvor der var løn indvoldveret hvor
jeg ikke var 100 % optaget af hvor mange penge jeg ku trække ud af det
hvor meget jeg kunne snyde for at lave mindre og tjene mere hvor meget
jeg kunne stjæle fra den givne arbejdes plads osv.

men hun den *skide skrue brækker* laver det bare godt...
men jeg tror nu egentligt at det er typisk for folk der tjener godt og
har gjort dte længe at de taber interessen lidt for hvad det i grunden
gir - jeg kan se det på stærste delen af min famille de er også
stinken rige alle til hope - jeg er den første reele fiasko i
generationer......når det kommer til at hive penge ind.

> Ligeledes...Det er kun kvinder på strandvejen i KBH, der går og ligner
>pyntedukker, imens deres mænd er glade givere.

ja sårn er det sgu !!!

>I dag arbejder kvinder lige så hårdt som mænd og oftest er de samtidig dem,
>der laver mest i hjemmet.

ikke min hun laver kun hvad hun har lyst til !!!!

>Før i tiden tjente kvinden ikke noget, men arbejdede gratis derhjemme, så
>dengang var det vel heller ikke for meget, at mænd spædede lidt til med
>lommepenge til konen, var det???

nej det var well en meget go ordning ....men nu lige i min famille
tror jeg nu ikke der har været nogen kvinder der ikke havde uddanelse
og arbejde siden Puhh år 1900..... men der hvor kvinderne reelt fik
indflydelse på arbejde var sjov nok længe for kvinde oprør osv
under anden verdens krig ... viste det sig at de var fortrinelige
industri arbejde.

>Vi lever i 2002, chokmah, erkend at din kæreste har en bedre pc end dig

Nahhh det har hun nu IKKE hun har bare en bærbar som jeg gerne så i
mine hænder og det kommer den såmænd nok også når hun ikke skal bruge
den til arbejde mere eller for en der dur .... men dte for mig nu til
at tænke på noget sjovt med kvinder og pc er - de er ikke på samme
måde som de fleste mænd besatte af hvor hurtig den er hvor meget ram
hvilket grafik kort hvad for drev hvor hurtig en forbindelse osv.
hvis den fungere så er det sgu fint .... sådan tror jeg det var før
med biler...om kvinder bare er mere beskedne eller mænd er mere
grådige ved jeg sgu ikke når jeg ser på min egen pc park jeg har 3 der
dur well snart de 2 skal lige hentes fra rep også 2 i samlesæt som
det næppe kan betale sig at lave eller sælge.... de 2 står bare og
suger divX film - hovede maskinen suger også divX film og ripper dem
+ alt det løse , men så sider man hin saglige nat i sin feber rus og
føre divX film til katelog jeg har fanme over 700 cd er der er brændt
og det er sgu en ren rus det her med når man finder en man ikke har (
på eng -dansk - svensk ) voksne mænd ser ikke latinsk talne film:)

men det ku jeg godt unde kvinder den følse af indre rus og ekstase når
man river et 2 cd - dvd max bennet rip ned af - star wars 2 erne -
skide være med filmen men det der med at den ER der og det er i
orden.

man kikke på sfv tæller filer op smart par repere dem der måske
mangler og endeligt udpakning af ra filer for at side med den færdige
divX uhhhhhhhhhhhhhh.......... livs kvalitet siger jeg dig

>Og, ...nu har jeg ingen glad giver her, så jeg må selv betale det hele.
>Derfor er brænderen/grafikkort/bærbar pc blevet nedprioriteret til fordel
>for lidt tøj, lidt mad og en telefon

Puhh ha det lyder ikke rart jeg smed lige 4 af de store sorte skrælle
sække ud med tøj i går - det skulle du sgu ha sagt noegt før

jeg tror faktisk der er en ½ sæk i min fodende der også ryger ud - når
jeg orker

>Men det var slet ikke alt det her, dit indlæg handlede om....

nahh debater udvikler sig

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Girlie

Dato : 02-09-02 07:47

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
selv
> til at drosle ned, når den der "kælling" kom op i mig.
>
> Nogle gange handler man fordi man er sig selv nærmest

Puha...jeg kæmper selv med det superforkælede barn indeni mig - handler
urimeligt og mopset når jeg ikke "får min vilje" og resultatet er tårer og
vrede og selvhad pga min egen opførsel. Bagefter er jeg så flov over min
egen følelsesmæssige umodenhed for det er jo ikke sådan jeg ER. Jeg er
intelligent, intellektuel, moden osv - og så pludseligt slår det klik og jeg
søger bevidst en konflikt i forholdet - og resultatet blier aldrig godt. Og
ham jeg gerne vil have nærmere skubber jeg blot mere og mere væk fra
mig....det er noget jeg skal til at arbejde med...ved bare ikke hvor jeg
skal starte....

Fra : Tomas O.

Dato : 02-09-02 07:57

Girlie skrev:

SNIP
> [...]
> vil have nærmere skubber jeg blot mere og mere væk fra
> mig....det er noget jeg skal til at arbejde med...ved bare

Man skal starte med det der er en nærmest, sig selv. Du kan jo
prøve næste gang du får et'afnald' lige at trække vejret dybt ind
og ånde langsomt ud, og mens du gør det så mærk efter hvad der
sker inde i dig. Hvad er det for følelser du har når du er der?
Hvor kommer de fra? Hvad er det du helt præcist mærker? Er det
svigt? Skuffelse? Eller måske noget helt andet.

Hvis man vil ændre sin egen adfærd og automatreaktioner, er det en
god i de at hver gang man når dertil hvor man slår over på
'automatikken' at lige trække vejret dybt ind, og puste langsomt
ud for lige at give sig selv tid til at tænke inden man reagerer
på autopilot.

Håber det hjælper lidt, det kunne være det første skridt.

Kærlig hilsen
Tomas

Fra : Henning

Dato : 02-09-02 07:46

Chokmah wrote:

> [...]
> mørke side i jeres natur eller er jeg det enste bevist ondsinded
> menneske der skriver i nærværende forum ???

Ja du er ! Jeg ser dig som en egoistisk, manipolerende mand,
der ønsker total domminans af din partner 24/7/365(6)
Det er ikke sundt for de fleste parforhold, hvis man da ikke er enige
om dette.
Da du før har omtalt dit parforhold, har jeg opfattelsen af, at din
ukårne har begrænsninger i forhold til sligt.
Du kunne nu godt respekterer din partner på det punkt og lade
hende beholde sit defekte ærbare arbejdsredskab.
Det er da ok, at forsøge at flytte sin partners grænser, men
her strammer du altså skruen for groft, jeg kunne forstå,
hvis du startede med at hælde sprit ud over den ærbare, satte
ild til, og blæste flammerne ud, når lugten af svedne fjer
aktiverede brand alarmen og så bare fordi du vil sidde i
toget mellem Jylland og djævleøen og se MH film!!!
Din sjæl er dybt og uudslettelig sort, skam dig!
Et parforhold bør bestå af grænseløs respekt, uendelig
ømhed og evig bevisførelse på din kærlighed, ikke grov
udnyttelse af en svag, forelsket kvinde, der er modstandsløs
i dine arme og ser: " Hvad fatter gør, er ALTID det rigtige"
Det er for infamt at benytte sig af en stakkels, svag, elskende
hjælpeløs kvinde.
Du er sort, selv din humor er sort *G*

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-02 13:36

On Mon, 2 Sep 2002 08:45:38 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Ja du er ! Jeg ser dig som en egoistisk, manipolerende mand,
>der ønsker total domminans af din partner 24/7/365(6)

Nahhh ja da gerne så meget som muligt mne primært vil jeg gerne
have negle i hendes bærbare !!!!

>Det er ikke sundt for de fleste parforhold, hvis man da ikke er enige
>om dette.

jamen uenighed er det nu ikke kommmet til jeg vil gerne ha den og det
har jeg ikke fåed !

>Da du før har omtalt dit parforhold, har jeg opfattelsen af, at din
>ukårne har begrænsninger i forhold til sligt.

neeeej det vil ikke sige - men hun sider bare urigemeligt hårdt på sin
letter defekte bærbare pc !

>Du kunne nu godt respekterer din partner på det punkt og lade
>hende beholde sit defekte ærbare arbejdsredskab.

der er nok ikke rigtigt andet at gøre :(((

> [...]
>hvis du startede med at hælde sprit ud over den ærbare, satte
>ild til, og blæste flammerne ud, når lugten af svedne fjer

jamen det gør jeg allerede !

>aktiverede brand alarmen og så bare fordi du vil sidde i
>toget mellem Jylland og djævleøen og se MH film!!!

nahh de 2 tinghar nu ikke noget med hianden at gøre :_)

>Din sjæl er dybt og uudslettelig sort, skam dig!

I do !

>Et parforhold bør bestå af grænseløs respekt, uendelig
>ømhed og evig bevisførelse på din kærlighed, ikke grov
>udnyttelse af en svag, forelsket kvinde, der er modstandsløs
>i dine arme

ja var det bare så well så havde der ståed en bærbar der var min egen
her nu med seperar tastatur og så vidt jeg husker så er der sgu også
en usb port hvpr man kan slå en mus til - den ville ha været så go som
ny ....MEN DET GØR DER IKKE ????

> og ser: " Hvad fatter gør, er ALTID det rigtige"
>Det er for infamt at benytte sig af en stakkels, svag, elskende
>hjælpeløs kvinde.

ja det er noget skidt..... men hwa kan man gøre ?

>Du er sort, selv din humor er sort *G*

njaaaa

MvH
Bo MM