Navigationbar ?
Fra : Niklas

Dato : 01-09-02 18:59

Hej

Jeg HAR nu fået grå hår af Frontpage v.4 US og dens navigationbar. Please
help me. Kan min ide overhovedet lade sig gøre.

Jeg har indsat en navibar i en left shared border (og der SKAL den blive
uden at hælde nye menuer i toppen), og jeg vil have HELE menustrukturen
vist, så man kan se at man er dybt nede i hierakiet og præcis hvor man er
på sitet. Jeg benytter helt alm tekstlinier (ikke knapper), og formatterer
med CSS level 2.

Jeg har forsøgt at indsætte samtlige typer, men det fungerer kun i første
niveau. Når man går ned i niveau så er det lykkedes mig at have et
up/down/next link og så menuen fra samme niveau. Er det muligt at
efterligne det som man kender fra javatree menuer hvor hele træet ses
forbundet unaset hvor dybt man er i hierakiet ?

Kender I nogle link til nogle sites som har en navigationbar som ligner en
treemenu ?

Venligst Niklas