Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sipix stylecam blink
Fra : Fie & Erik

Dato : 01-09-02 18:12

Købte ovennævnte 400 kroners digitalkamera + medflg. software for en måneds
tid siden. Har taget en masse billeder som vækker stor jubel rundt omkring,
MEN - Med jævne mellemrum går min PC´er ned med et brag når jeg skal hente
billeder ud af kameraet. Når man så vil prøve en gang til, viser det sig
gerne, at alle billederne i kameraet er slettede (eller at softwaren ej
længere kan kende filerne, hvad ved jeg). PIS og LORT siger jeg bare. Er der
andre der har linende erfaringer - og ved i evt. hvad man gør ved det,
udover selvfølgelig at købe noget andet eller bruge filmruller istedet for
digitale lagringsmedier.

Mvh. Erik D.

Fra : punken

Dato : 11-10-02 13:16

hej

jeg harprøvet noget lignende.....
nogle gange står der på computeren at den ikke kan finde
kameraet....Nogle gange bliver kameraet ved med at stå på ON og så er
jeg nød til at tage batteriet ud og alle billederne er slettet.....Er
der nogen der har lignende erfaringer???

jakob

http://www.kandu.dk/

Fra : emj

Dato : 11-10-02 13:45

On Fri, 11 Oct 2002 12:16:15 GMT, "punken" <punken.news@kandu.dk>
wrote:

>jeg harprøvet noget lignende.....
>nogle gange står der på computeren at den ikke kan finde
>kameraet....

Jeg har også sådan et "nøgleringscamera". Det opfører sig nydeligt,
når det skal tømmes, hvis jeg altså gør det på denne bagvendte måde.
Programmet skal være åbent, når nøgleringen tilsluttes
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/