Anbefaling af switch ønskes !
Fra : CAWH

Dato : 01-09-02 17:11

Jeg skal købe en switch som skal have 5 porte og 10/100 Mbit.

Den skal være lydløs, uden blæser og den skal kunne køre i døgndrift - altså
være tændt. og måske fuld load i max ét døgn ad gangen...

og til sidst men ikke mindst, den skal være billig !

Hvad vil I anbefale ?

(Kender godt edbpriser.dk, men der står meget lidt og vil hellere hører fra
nogen som har praktisk erfaring med en.)

Mvh. Casper

Fra : Devast8or

Dato : 01-09-02 17:25

Jeg har selv spurgt om præcis det samme for et stykke tid siden, og har nu
endelig både besluttet mig og købt en. Valget faldt på en RubyTech SH-8008KP
(http://www.rubytech.com.tw/ruby/products-bn.php?prdid=152).
Den er lydløs og virker indtil videre fint. Den har godt 8 porte istedet for
5 men det kan du nok godt overleve, og så finder den selv ud af om en port
skal være uplink eller normal. Det er rart nok IMO. Jeg gav 339,- for den
hos BJ-trading.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-02 18:55

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message

> [...]
> skal være uplink eller normal. Det er rart nok IMO. Jeg gav 339,- for den

Det var da godt.. at den som jeg sagde jeg nok ville vælge.,. At den så også
virker, hehe

Utroligt de kan lave noget så billigt.. Hele 8 porte.. og auto detect af
uplink....

Det er lige før jeg vil skrotte min egen LEvel-One 8 ports Switch, som jeg
dengang gav ca. 1300,- for.. hvor strømforsygningen er gået i udu,, og
virker derofor ikke mere..

Fra : _ ct

Dato : 01-09-02 19:32

Hvis den bare skal være billig, kan jeg anbefale en switch fra Surecom!

Men der er sikkert mange andre gode billige på markedet.

Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 08-09-02 09:49

Jeg har en 8-port surecom og den kører i døgndrift og har ikke haft
problemer.

Mvh

Tinor