Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med PQI CF kort
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 01-09-02 07:41

Jeg har hørt at disse kort ikke skulle være stabile, og kunne give
problemer.
Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring
videre.

Hilsen Hans

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 01-09-02 17:35

Hans Chr. Sørensen wrote:
> [...]
> problemer.
> Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring

Jeg har 3 stk op til 128 mb med tilhørende kortlæser 6 i 1 og de virker/har
altid virket uden nogen problemer og jeg køber PQI igen

Bjarne
(fjern no spam i e-mailadresse)

Fra : Anders Madsen

Dato : 01-09-02 22:11

Hej Hans

> Jeg har hørt at disse kort ikke skulle være stabile, og kunne give
> problemer.
> Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring
> videre.

Jeg har et 64 MB PQI CF-kort og en PQI kortlæser som er brugt meget
sammen med et Minolta DiMAGE 5 - ingen problemer.

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : KASO

Dato : 01-09-02 22:39

"Hans Chr. Sørensen" skrev d. 01-09-02 07:41 dette indlæg :
> [...]
> problemer.
> Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring

Jeg har et 128Mb PQI SM samt et 256Mb PQI CF kort (til hhv. et Olympus
og et Canon kamera). Begge fungerer fejlfrit i såvel kamera som
kortlæser. Begge kort er dog under 1 år gamle. Umiddelbart ingen grund
til at forkaste PQI.

http://www.kandu.dk/

Fra : WebCat

Dato : 02-09-02 09:57

PQI's kort er gode.

Fra : Niklas

Dato : 02-09-02 10:14

> [...]
> problemer.
> Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring

PQI kort er sikkert ganske udemærkede i sig selv men det du kan pleve er at de eventuelt ikke er kompatible med bestemte mærker og
modeller af kameraer.
Se evt indlæg af Lars Holst fra 13.08.2002.

Venligst

Niklas

Fra : Broholm

Dato : 02-09-02 13:00

Hejsa

Jeg har et 256 MB PQI siddende i mit CP 5000 og det virker upåklageligt.

/Broholm

Fra : Per Riber

Dato : 02-09-02 16:38

Sun, 1 Sep 2002 08:40:47 +0200 skrev "Hans Chr. Sørensen"
<hcs@tune.dk>:

>Jeg har hørt at disse kort ikke skulle være stabile, og kunne give
>problemer.
>Er der nogen i gruppen, som har prøvet dem, og kan give deres erfaring
>videre.

Jeg har et 256 MB kort, som jeg bruger i mit Canon S40.

Det virker helt stabilt og har aldrig givet anledning til problemer.

mvh Per