Faren ved katteudstillinger
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-09-02 17:03

Oooooh og der var det SKØNNESTE orientalerkuld på udstillingen i Ribe....
Godt nok ingen havanaer, men hold op hvor var de søde, og der var den
KÆRESTE ebony...*SAAAAVLE*

OG der er også nogen (som Basils opdrætter kender) der ihærdigt prøvede at
"prakke" John en havana på *G* - med 7-tals hale og det hele

Så, lidt senere da vi faldt over nogle søde og praktiske madskåle, ville
John absolut have at vi købte 5, for "hvis vi nu fik en kat mere og de så
ikke var til at opdrive"

Og her gik jeg og tro'de at vi ikke skulle ha' flere katte før engang Bøv
ikke var her mere.... Men det ser udt til at John er ved at have andre
planer *GGG*

Fortsættelse følger sikkert

Hilsen
Lisbeth
+ Bøv, Phumba, Jack & Basil
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-02 17:19

In article <aktdi8$jv6$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Og her gik jeg og tro'de at vi ikke skulle ha' flere katte før engang Bøv
> ikke var her mere.... Men det ser udt til at John er ved at have andre
> planer *GGG*
>
> Fortsættelse følger sikkert

Hvad fatter gør er altid det rigtige... *fnis*. Vi venter spændt..

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck

Fra : AEK

Dato : 01-09-02 17:22

> [...]
> Og her gik jeg og tro'de at vi ikke skulle ha' flere katte før engang Bøv
> ikke var her mere.... Men det ser udt til at John er ved at have andre

Hmm Lisbeth - Det ser ud til, at vi skal bytte mænd !!!!!!!
Hvis du læser min tråd, vil du kunne forstå hvorfor

/ Anya.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 01-09-02 23:03

Ja, jeg har også erfaret, at det er farligt (læs dyrt) at tage på
katteudstilling *G*
Drog hjem fra Ribe med 5 poser foder, en støbejernsklokke med kattemotiv og
to flotte puslespil (efter at have været i cafeteriet og hæve flere penge
*g*). Jeg var også helt vild med et madskålsstativ i støbejern. Det var
formet som en (meget fladrygget) kat, og i ryggen var der så to aftagelige
madskåle. Havde jeg haft et gammelt bondehus så havde jeg købt den, men den
passer ikke rigtig til et moderne parcelhus med kunststofgulv

Ang. puslespillene, så havde det ene en sød tortie-killing som motiv - det
ville have været _sagen_ for Ada og Agnes' familier, hvis I ellers har
familiemedlemmer, der er på 99-brikkers-niveau *S*.

Mvh. Else - der var standhaftig, og IKKE købte det andet
1000-briks-puslespil, brevpapiret, postkortene, nøgleringen, t-shirten,
bogen om parrings-genetik eller madskålen til udstillingsbure............

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-09-02 07:57

Else skrev
<Mvh. Else - der var standhaftig, og IKKE købte det andet
1000-briks-puslespil, brevpapiret, postkortene, nøgleringen, t-shirten,
bogen om parrings-genetik eller madskålen til udstillingsbure...........>.

*GGG* det er det jeg altid har sagt til mine unger, de
skal ikke "brokke" sig over de katteting jeg har købt,
men istedet glæder sig over jeg var/er standhaftig
nok til ikke at købe nogle ting *godt nok ikke mange,
men lidt har jo også ret*

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-09-02 20:51

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Og her gik jeg og tro'de at vi ikke skulle ha' flere katte før engang Bøv
> ikke var her mere.... Men det ser udt til at John er ved at have andre
> planer *GGG*

*GGG* det ender jo med at i må bo i campingvognen så der kan blive
plads til mitterne i lejligheden ;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-09-02 23:03

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

Bøv

> *GGG* det ender jo med at i må bo i campingvognen så der kan blive
> plads til mitterne i lejligheden ;-D

Hehe jeg er ikke sikker på at Jack vil synes det er en løsning. Han SKAL ha'
John inden for synsvidde for ikke at "græde", tossede kat.
Det er SÅ DEJLIGT (not!) at være fuldstændig ligegyldig over for sådan en
farsyg missekat *G* Det er KUN faaaaar der dur... Nå ja og så Andrea hvis
hun har en "fjerkost" i hånden": Dem er Jack fuldstændig tosset med.
Heldigvis fik vi købt TRE nye i Ribe

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-02 16:12

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Hehe jeg er ikke sikker på at Jack vil synes det er en løsning. Han SKAL ha'
> John inden for synsvidde for ikke at "græde", tossede kat.

*GG* jamen så må i jo flytte til større lokaliteter, et gods eller så
på et par hundrede hektar, så skulle der vist være plads nok til jer
alle sammen også et par år ud i fremtiden...

> [...]
> farsyg missekat *G* Det er KUN faaaaar der dur... Nå ja og så Andrea hvis
> hun har en "fjerkost" i hånden": Dem er Jack fuldstændig tosset med.

Årh, du er jo bare MISundelig over at Jack har kastet sin fulde
opmærksomhed på John.. Vist meget heldigt at i har flere mitter *S*
3 !! så er der jo kun til en lille uge eller så...:-/