Nokia 6610 - ingen vibrator?
Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 01-09-02 15:29

Hej NG!

Ifølge Esato.com er der ingen vibrator i 6610 - er der nogen der kan be-
eller afkræfte dette??
Det er da lidt ærligt, hvis det er sandt!!!

Mvh Dennis

Fra : Christian Larsen

Dato : 01-09-02 16:32

Hej.

Det er en fejl, der ER naturligvis vibrator i.

m.v.h.
Christian.

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 02-09-02 10:06

Ok, pyha.... troede sørme lige!!

Ved I hvordan opbygningen af kontakter i telefonen er???
Evt. om der kan synkroniseres med Outlook eller andet?
Er det lige som på en 6210`med opbygningen, altså flere numre tilknyttet til
een peron??

Mvh Dennis

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-09-02 09:54

"Dennis M. Hansen" <dennis.fjern@dpnet.dk> wrote:

> [...]
>Evt. om der kan synkroniseres med Outlook eller andet?
>Er det lige som på en 6210`med opbygningen, altså flere numre tilknyttet til

Som alle nyere hish-end telefoner, akn der være flere numre og tekster
til hver kontakt i telefonbogen. Jeg har læst på Nokia hjemmeside, at
der max kan være 300 kontakter i 6610/7210, mod 500 i de andre Nokia.
Jeg ved ikke om det er rigtigt - det virker mærkeligt, at man i en ny
telefon skulle skære ned på antallet.

Der kommer en PC Suite 5.0 for Nokia 6610. Den består af 10 programmer
bla synk med pc. Se på http://nokia.com/phones/6610/pc_connectivity.html

Peter

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-09-02 12:13

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> Der kommer en PC Suite 5.0 for Nokia 6610. Den består af 10 programmer
> bla synk med pc. Se på http://nokia.com/phones/6610/pc_connectivity.html

Jeg vil ha' den nu!!! kom nu bare med den telefon!!! snøft... hulk....

--
Jesper

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 02-09-02 13:25

Det samme siger jeg! hehe

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-09-02 13:58

"Dennis M. Hansen" <dennis.fjern@dpnet.dk> wrote:

>Det samme siger jeg! hehe
>

>"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message

Så, så. Rolig børn. Der er længe til juleaften

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-09-02 15:52

> [...]

>eller afkræfte dette??
>Det er da lidt ærligt, hvis det er sandt!!!

Der er vibrator i den. Esato tager fejl. De mener der er forskel på
funktionerne mellem 6610 og 7210. Det er ikke tilfældet. Jeg har skrevet
til dem forleden, men de har endnu ikke fået rettet.

Peter

Fra : John

Dato : 02-09-02 21:01

Nogen der ved hvornår den kommer??