MS Windows
briani 27239
Adobe Acrobat og Word 2000
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 01-09-02 14:42

Hvordan konverterer man en fil fra Word 2000 til pdf-format?
Jeg har Acrobar 5.01.
Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 01-09-02 15:11

Sorry. Jeg mente Acrobat Reader 5.01
Hilsen Jørgen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-09-02 15:30

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev:

>Sorry. Jeg mente Acrobat Reader 5.01

>"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Readeren kan ikke. Du skal have den rigtige Acrobat fra Adobe. den
koster ganske mange $. Der frindes billigere, og som regel også
dårligere, løsninger, f.eks.

http://pdf995.com/

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 16:29

Peter Loumann wrote:
> "Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev:
>
> Der findes billigere, og som regel også
> dårligere, løsninger, f.eks.
> http://pdf995.com/

Og ligeså gode løsninger:

http://www.gobcl.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-09-02 17:00

On Sun, 01 Sep 2002 17:28:43 +0200, Claus Bernth <news.inet.tele.dk>
wrote:

>Og ligeså gode løsninger:
>
>http://www.gobcl.com

Ja bortset fra et max på 500, så er det en ganial side. Thnx

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-09-02 17:02

Det skule være 500 Kb

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-09-02 18:47

Lige en tilføjelse, ofte overset:

Nyere udgaver af Word Perfect kan selv gemme dokumenter som *.pdf. Det
gælder i hvrt fald WP Office 2000. Den kan købes mange steder for få
hundrede kroner. Jeg husker ikke, om det kræver en postscript
printerdriver, men det er i givet fald ike noget problem, den kan
downloades gratis fra adobe, eller man kan bruge en fra windåzens eget
lager.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 01-09-02 21:43

Tak for alle svarene. Jeg prøver begge løsninger.
Hilsen Jørgen