MS Windows
briani 27239
Q: Samurize og ikoner
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 13:10

Hej,

Jeg bruger Samurize v0.63c or får en fejlmeddelelse når den skal
fremvise symbolerne fra ExtendedWeather.vbs og DKWeather.vbs...?

Return value er sat til: %v

-fejlmeddelelsen siger:
"Typer stemmer ikke overens: 'icon'"

Nogen der ved hvordan man kommer videre herfra og rent faktisk får
fremvist ikonet?

Vh,
Claus

Jeg har smidt screendump af problemet i news:dk.binaer

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 15:29

Claus Bernth <news.inet.tele.dk> ytrede bl.a. i news:3d72034f$0$27694
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
>
> Vh,
> Claus
>
> Jeg har smidt screendump af problemet i news:dk.binaer

Du skal også vælge fonten "weather" istedet for "tahoma",
det forudsætter selvfølgelig også at du har installeret
den font

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen