MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Samurize og mem-forbrug
Fra : SonofonoS

Dato : 01-09-02 13:02

Hej NG

Kan det passe at samurize bruger mange ressourcer på at køre? Der står på
deres hjemmeside at det næsten ikke bruger pc'ens ressourcer. Kan det passe
ud fra de billeder jeg har lagt i dk.binaer, eller er det mig der læser dem
forkert?

SonofonoS

Fra : Ulrik Kold

Dato : 03-09-02 12:39

SonofonoS wrote:
> [...]
> ud fra de billeder jeg har lagt i dk.binaer, eller er det mig der læser dem

Nu er det ikke for at virke ultrakæk eller noget, men jeg mener, at der
i Samurize FAQ'en står, at det er MS Scripting Engine, der bruger mange
ressourcer - Samurize i sig selv kræver næsten ingen.

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Annika Pedersen

Dato : 03-09-02 14:35

> [...]

> der i Samurize FAQ'en står, at det er MS Scripting
Engine, der bruger
> mange ressourcer - Samurize i sig selv kræver næsten

Ganske korrekt :)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk