MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med ScanDisk + Defrag.
Fra : petit

Dato : 01-09-02 12:25

Hej!

Jeg har problemer med at ScanDiske. Kan ikke "køre igennem". Starter hele
tiden forfra, når den kommer til samme sted.
Dette gælder både m/u fejlretning. Jeg bruger Win ME. Jeg har prøvet at
geninstallere Windows, uden held!

Hvad skal jeg gøre for at "komme videre"?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-09-02 16:04

Stop din virus scanner mens du kører scandisk.
Start eventuelt op i fejlsikret tilstand.

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 16:27

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> ytrede bl.a. i

> Stop din virus scanner mens du kører scandisk.
> Start eventuelt op i fejlsikret tilstand.

Det kan evt. også være at der er en fysisk fejl på
harddisken lige der hvor den stopper.

De fleste harddisk producenter har et diagnosticerings-
program, der kører fra en boot-diskette og tjekker disken
for forskellige fejl...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen