MS Windows
briani 27239
Problemer med siden www.tips.dk
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 11:47

Jeg har netop skiftet til Windows XP men har nu fundet ud af, at der
er en del www-sider som ikke længere kan vises.

En af dem er www.tips.dk

Er der nogen, som har en god løsning til det problem ?

På forhånd tak for hjælpen.

mvh

Buller

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 12:20

> Jeg har netop skiftet til Windows XP men har nu fundet ud af, at der
> er en del www-sider som ikke længere kan vises.

Jeg har ingen problmer med winxp og tips.dk får du en fejlbesked eller noget
der kan hjælpe os på vej ?

--
Sparre

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 13:10

Nej desværre ikke - der står bare at den indlæser forsiden, men så
sker der ikke mere.

Jeg har samme problem med www.teledanmark.dk. Jeg får intet frem.

mvh

Buller

Fra : M.N.

Dato : 01-09-02 13:52

<Buller> wrote in message news:lvr3nu8ed6agdidsldh9fme0lcrljn2m4m@4ax.com...
> [...]
> er en del www-sider som ikke længere kan vises.
>
> En af dem er www.tips.dk
>
> Er der nogen, som har en god løsning til det problem ?

Du mangler nok Java. Det er ikke standart i XP.

Mogens

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 14:07

Selvfølgelig, JVM Java Virtual Machine, jeg poster lige den fra java.sun.com
i dk.binaer

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 23:34

On Sun, 1 Sep 2002 14:51:44 +0200, "M.N." <mogens"fjern dette"@dbs.dk>
wrote:

>Du mangler nok Java. Det er ikke standart i XP.
>
>Mogens

Hej Mogens.

Nej - heller ikke - har installeret Java - det hjalp på en del
hjemmesider, men desværre ikke de 2 tidliger nævnte.

Jeg er ved at gå tom for ideer - håber I har andre

mvh

Buller

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-09-02 08:52

Hej Buller, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Nej - heller ikke - har installeret Java - det hjalp på en del
> hjemmesider, men desværre ikke de 2 tidliger nævnte.

Har du Active Scripts aktiveret?

Selv bruger jeg MSIE4, Javascripts deaktiveret, Active Scripts
aktiveret og ser fint de to sider.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-02 22:44

On Mon, 02 Sep 2002 09:51:36 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Har du Active Scripts aktiveret?
>
>Selv bruger jeg MSIE4, Javascripts deaktiveret, Active Scripts
>aktiveret og ser fint de to sider.

Godt forslag - men det virkede desværre heller ikke.

mvh

Buller

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 02-09-02 08:56

>Nej - heller ikke - har installeret Java - det hjalp på en del
>hjemmesider, men desværre ikke de 2 tidliger nævnte.
>
>Jeg er ved at gå tom for ideer - håber I har andre

Hvis du har en eller anden popup stopper eller reklamefjerner kørende så
prøv at disable den.

M.v.h
Niels Wang Hansen