Cheat til AVP2 Primal Hunt
Fra : jan larsen

Dato : 01-09-02 10:47

Hej.
Findes der chaet til primal hunt, for jeg sidder fast i banen hvor jeg skal
forsvarer Cargo Bay i 2 min indtil Dimitri ( mener jeg han hedder )
ankommer, jeg har prøvet at opstille automat maskingeværet flere steder og
bruger selvfølgelig det andet selv men jeg kan ikke holde alle Alien's fra
livet de kommer vrimlende.

Venlig Hilsen¨
Jan Larsen
www.bedst-web.dk

Fra : Seth

Dato : 01-09-02 13:25

"jan larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger selvfølgelig det andet selv men jeg kan ikke holde alle Alien's fra

Tryk "Enter"
Tast:
<cheat>mpschuckit ---> alle våben
<cheat>mpcanthurtme --->god mode

Seth

Fra : jan larsen

Dato : 01-09-02 13:54

> skal
>
> Tryk "Enter"
> Tast:
> <cheat>mpschuckit ---> alle våben
> <cheat>mpcanthurtme --->god mode

Er det ikke meningen at der skal komme en konsol fram når man taster "enter"

Fra : Seth

Dato : 01-09-02 15:43

> og
> fra

> Er det ikke meningen at der skal komme en konsol fram når man taster
"enter"

Du skal skrive det som chat....chatten er altså din konsol.
der har desuden været meget kritik over mangel på konsol...
server kommandoer starter bare med <serv>

følg min guide og det virker...

Seth

Fra : jan larsen

Dato : 01-09-02 16:22

> steder
Alien's

Har du selv prøvet dem, for de virker ikke her

Fra : jan larsen

Dato : 01-09-02 17:04

Jeg har fået det til at virke, tak for hjælpen