Den første nat
Fra : Kate

Dato : 01-09-02 10:42

Ja, den første nat gik jo helt uden problemer. De 3 store sov hos mig
og Mowgli tror jeg sov i sofaen. Til morgen da han opdagede liv kom han
staks småmivende. han er ikke helt vild med at blive taget op, men han
vil meget gerne nusses og motoren går straks igang ved mindste
berøring.
Han har nu mødt alle husets beboere og lige før mødtes han med Sofie
_uden_ at hun hvæste. Dog er det tydeligt at både Johan og Sofie er
meget forbeholdne. Dog er surheden selv hos Sofie en smule mindre i dag
end i går. Mowgli ta'r det med oprejst hale og har nu indtaget pladsen
mellem mig og keyboardet. Den skal der nok blive kamp om
Han har været på bakken både stort og små og så fiser han. Dejlig det
er han altså. En stor fordel for ham er at han ikke er skræmt, han
hvæser i passende mængder, efter behov, men der har ikke været optræk
til rigtig ballade. Joe, altså Sofie skældte de andre katte ud i går
aftes/nat, som om de har nogen skyld i Mowgli men sådan er hun nu
engang.
Johan fik en kort nussetur til morgen hvilket gjorde ham lidt venligere
stemt, Sofie reagerer på at jeg taler til hende, men hun gider ikke
komme hen til mig. Lante hvæser næsten ikke mere af Mowgli. Jeg er
sikker på at det nok skal gå supergodt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-09-02 10:45

Hej Kate

Det lyder bare super!! Det skal nok gå godt med de - nu 4 - ballademagere

*ahem*, og hvem var det, som ihvertfald IKKE skulle have flere katte...?
)

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 01-09-02 12:13

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> *ahem*, og hvem var det, som ihvertfald IKKE skulle have flere
> katte...? )

For at citere J.O.Krag "man har et standpunkt til man ta'r et nyt"
Jeg tør næsten heller ikke udelukke noget mere

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-02 12:29

Hej Kate

det lyder da altsammen rigtig lovende, synes jeg... til lykke med
familieforøgelsen .-)

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck

Fra : Denise

Dato : 01-09-02 14:07

Hej Kate
Tillykke med Mowgli, det lyder jo lovende, og så får du vel endnu mere
"holden øje med hvem der spiser hvad " ikke
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 01-09-02 23:23

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hej Kate
> Tillykke med Mowgli, det lyder jo lovende, og så får du vel endnu
> mere "holden øje med hvem der spiser hvad " ikke
> Hilsen Denise

Åh, jo. Jeg har nu valgt lige i første omgang bare at lade
killingefoder og R/D stå fremme til fri afbenyttelse, bare til alle har
accepteret situationen.
Det går rigtigt godt. Johan og Sofie har valgt at ignorere Mowgli, så
forsvinder han jo nok Lante har faktisk allerede nu givet ham det
hurtigst og mindste lille slik på det yderste af øret, men ingen
problemer med ham. Det eneste Lante absolut ikke vil finde sig i det er
at Mowgli jagter hans hale, det gjorde han i går aftes og en enkelt
gang til morgen, men Lante fik gjort ham helt klart at det var
_forbudt_.
Lige nu er jeg godt nok fuldstændigt kvæstet for jeg endte med kun at
få omkring 5 timers søvn. Jeg har fri i morgen så der vil jeg skrive
hvordan dagen i dag og natten er forløbet.
Kan i nu sove godt allesammen.