MS Windows
briani 27239
gpedit.msc?
Fra : Bent Lund

Dato : 01-09-02 10:21

Hej
Pga. problemer med Stofaopkoblingen blev jeg nødt til at formatere og
genopsætte min XP-pro. Da jeg installerede det for knap et år siden var der
nogle råd om forøgelse af hastigheden og styringen af RAM-forbruget, hvor
man kunne gå ind i gpedit.msc og rette nogle ting. Jeg har glemt hvad det
var og kan ikke umiddelbart finde noget om det på nettet på nogle af de
sider der giver tips til opsætningen af XP.
Er der nogen der kan hjælpe med et link eller et råd.
Abit KT7 RAID
1 Ghz AMD
768 Mb RAM
XP Pro