JBH og vores hjemmeside
Fra : Jette

Dato : 01-09-02 09:27

Jeg har læst lidt i diverse lovtekster, hvilket ikke har gjort mig
mindre nervøs mht. til skriverierne om JBH på vores hjemmeside. Derfor
har jeg skrevet til familieadvokaten.dk og fået nogle gode og brugbare
svar.:

Citater fra avisartikler er ok, det kan ingen slæbe mig i retten for.

Mails fra folk der har haft oplevelser med dyrlægen, må vi også gerne
offentliggøre - naturligvis med forfatterens tilladelse. Men jeg er som
vært for hjemmesiden ansvarlig for indholdet, og kan derfor
retsforfølges.

Vores egne skriverier er - med henblik på ovenstående - derfor helt
udelukket.

Jeg planlægger derfor at lave en citatside hvor jeg snupper nogle
citater fra de forskellige artikler der har været i tidens løb... og de
artikler vi selv har skrevet om JBH, er jeg desværre nød til at slette.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Kate

Dato : 01-09-02 09:55

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> og de
> artikler vi selv har skrevet om JBH, er jeg desværre nød til at
> slette.

Det er selvfølgeligt ærgerligt, men jeg forstå godt at du ikke gider få
sagsanlæg på halsen. Men citater og mails kan nok alligevel også gøre
en forskel, i hvert fald større end hvis han bare blev fortiet, for man
kan ikke tie sådan en ihjel.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar