MS Windows
briani 27239
Samurize og TV-Guide
Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 08:49

Hejsa...

Her hentet den nye TV Guide til DK .... MEN....

Tjek lige den fejl jeg får ligger i dk.binaer

Mvh
-Jimmy

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 08:49

Prøv at gå på www.dk.tv.nu som er stedet hvor den forsøger at hente info
fra, så vil du kunne se problemet

[Forklaring]

Da Samurize diskusionen begyndte her på USEnet var der rigtig mange der der
forsøgte sig med TV funtionen, jeg fik en mail fra ham der står for dk.tv.nu
om at han fik monkring 10 hit på siden i sek. og det kunne den altså ikke
klare siden. Så for at gøre en lang historie kort lukkede han for dk.tv.nu

[/Forklaring]

--
Sparre

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 09:04

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> klare siden. Så for at gøre en lang historie kort lukkede han for dk.tv.nu

Hej Sparre

Nej ... det er ikke derfor

Der er nemlig kommet et nyt script som henter fra www.oncable.dk ... se i
dk.binaer men nu virker det ikke hos mig. Det virkede i går

Mvh
-Jimmy

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 09:00

"Jimmy Lerche" <jimmylerche@mail.dk> ytrede bl.a. i news:3d71c51f$0$136
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hejsa...
>
> Her hentet den nye TV Guide til DK .... MEN....
>
> Tjek lige den fejl jeg får ligger i dk.binaer

Hej....

Har du som det første lagt den funktion ind der hedder
RetrieveTVGuide, bare fjern "Result: %" i egenskaber...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 09:41

"Michael sørensen" <mks@huleboer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har du som det første lagt den funktion ind der hedder
> RetrieveTVGuide, bare fjern "Result: %" i egenskaber...

Hej Michael

jo tak , men det løser jo ikke mit problem med den Left fejl...

-Jimmy

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 09:59

"Jimmy Lerche" <jimmylerche@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael sørensen" <mks@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Michael
>
> jo tak , men det løser jo ikke mit problem med den Left fejl...
>
> -Jimmy

Hejsa...NG

Jeg har fixet mit lille problem.... Tak for de svar jeg fik...!

Mvh

-Jimmy

Fra : Michael sørensen

Dato : 01-09-02 10:24

> Jeg har fixet mit lille problem.... Tak for de svar jeg fik...!

Hej igen...

Okay, var det fejlen:
"Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt: "Left"
du mente, så har jeg den også, når der ikke er startet sending
på kanalen endnu.

Hvordan løser man så det ?

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 10:35

> [...]
> "Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt: "Left"
> du mente, så har jeg den også, når der ikke er startet sending

Jeg slettet de txt filer som lå i mappen Configs - det hjalp... ?

Mvh

Jimmy

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 10:16

Jeg har også lige fået lavet en med den nye, og har så prøvet at lave en med
MTV men den skriver

"Mangler programoversigt!"

nogen der kan komme med en lille forklaring til hvordan man sætter en ny
TV-kanal ind ??

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 10:34

> [...]
> MTV men den skriver
>
> "Mangler programoversigt!"
>
> nogen der kan komme med en lille forklaring til hvordan man sætter en ny

Hej Sparre...

Prøv at lave en txt fil som hedder MTV.txt i din C:\Programmer\samurize
mappe... det hjalp for mig

Mvh

Jimmy

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 12:25

> Prøv at lave en txt fil som hedder MTV.txt i din C:\Programmer\samurize
> mappe... det hjalp for mig

Gjort, men nu får jeg bare "Input efter filens slutning"

Hva gør jeg gaaalt :)

--
Sparre

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 01-09-02 12:53

> Gjort, men nu får jeg bare "Input efter filens slutning"
>
> Hva gør jeg gaaalt :)
>
> --
> Sparre

Aner det ikke ? Hos mig virkede det ??

Mvh

-Jimmy

Fra : Sparre

Dato : 01-09-02 14:12

> Aner det ikke ? Hos mig virkede det ??

Har fået svar nu, der er lige kommet en opdatere version af scriptet i
dk.binaer

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 01-09-02 12:41

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

> [...]
>MTV men den skriver
>
>"Mangler programoversigt!"
>
>nogen der kan komme med en lille forklaring til hvordan man sætter en ny

Jeg har også selv tilføjet TV1000 og Cinema, og i begge tilfælde
skulle der gå et døgn før beskeden "Mangler programoversigt" forsvandt

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"