Batteritid T65
Fra : Lars Madsen

Dato : 01-09-02 00:19

Hej

Jeg har en T65 hvor batteri tiden, angiveligt skulle være 300timer, men jeg
kan ikke få den over 150. Er der andre der har samme problem?

--
Hilsen Lars Madsen

Fra : Jacob Andersen

Dato : 01-09-02 18:22

"Lars Madsen" <larstmadsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har en T65 hvor batteri tiden, angiveligt skulle være 300timer, men
jeg
> kan ikke få den over 150. Er der andre der har samme problem?

Det har jeg. Man kan jo ikke regne med at nå det teoretiske maksimum som 300
nok repræsenterer, men jeg er også lidt utilfreds med at det kun når
halvdelen.

/Jacob

Fra : kenneth sørensen

Dato : 02-09-02 07:50

Hej

Prøv at slå "Display sover" til.

Mvh Kenneth

Fra : LA2

Dato : 03-09-02 06:22

"Jacob Andersen" <et@landet.ass> skrev i en meddelelse
> [...]
> halvdelen.
>
> /Jacob
>
> Det er jo kun tale om standby tid, endvidere er det en forudsætning at
telefonen ikke skifter sneder. Så hver gang man taler og bevæger sig rundt i
byen med telefonen nedsættes stanbytiden betydeligt. Bor selv i Kbh og kan
godt nøjes med at oplade den med 9 dages mellemrum, hvis ikke jeg har talt
for meget, spillet eller været for meget rundt på sjælland.
LA2