discus og maller
Fra : Claus

Dato : 31-08-02 23:36

Er det rigtigt at maller kan angribe discus eller er det en myte?
mvh Klaus

Fra : Michael Lynge

Dato : 31-08-02 23:45

Claus wrote:

> Er det rigtigt at maller kan angribe discus eller er det en myte?
> mvh Klaus

Jeg har hørt om de der 'Flyvende ræve' gør det - men hverken mine
Zebramaller eller Ancistrusmaller gør mine Diskus noget.

vh\

Fra : Steen Suder

Dato : 01-09-02 00:08

Claus wrote:
> Er det rigtigt at maller kan angribe discus eller er det en myte?

Visse maller har fundet ud af at discus "smager godt" og kan derfor
finde på at suge sig fast på siden af dem. Farlowella skulle være en af dem.

Deciderede krigeriske angreb er der dog ikke tale om.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-09-02 08:46

"Claus" <claus88mm@yahoo.dk> wrote in message
> Er det rigtigt at maller kan angribe discus eller er det en myte?

Yeps det er helt korrekt.

Har set på Xenocara og Pragtsmerlinger gøre det.

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Dyk på Seattle i Kristianssand den 19-20 September