MS Windows
briani 27239
W2000 logge på lokalnet.
Fra : Erling

Dato : 31-08-02 22:59

Hej gruppe.

Undskyld hvis dette er OT, men jeg synes mange ?? har lænet sig op af dette.

Vi har et lille net der har kør udemærket med fil/print-deling med W98 og ME
på maskineren.
Nu er een (ny) udstyret med W2000, og den kan vi ikke få forbindelse til.

Jeg mener at have aktiveret GUEST-account (hvordan gøres det helt korrekt
?), og har under netidentifikation sat den som medlem af workgroup uden
domaine.

Vi kører TCP/IP-protokol.

Er dette fyldestgørende nok til et svar =

Mvh.
Erling

Fra : Fido-dk

Dato : 02-09-02 11:43

Mener det er noget med at brugeren på Win9x maskinen SKAL være bruger på W2K
maskinen, ellers får den ikke lov til at komme ind på w2k maskinen, men jeg
er som sagt ikke helt sikker...

Fido-dk