Netværk i DOS
Fra : BT

Dato : 31-08-02 21:30

Hej..

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette problem...

Jeg skal have sat et netværk op på maskiner.. Den ene køre DOS 6.22 den
anden Windows 9x..

Jeg har ingen drivere til netværkskortet, på den maksine som skal køre DOS,
og kan heller
ikke skifte kortet ud.. Hvorfor er en længere forklaring..

Formålet med netværket er udelukkende fildeling fra maksinen som skal køre
dos..

Kan det lade sig gøre uden at have dos-driver, og hvordan..

Jeg vil blive enormt lykkelig hvis nogen kunne hjælpe mig..

På Forhånd Tak

Brian

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 03-09-02 00:19

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dos..
>
> Kan det lade sig gøre uden at have dos-driver, og hvordan..

Du skal nok have en dos-driver, for at det overhovedet kan komme til at
køre, men der findes masser generiske drivere, som du sikkert også kan
bruge. Kig på http://www.bootdisk.com/ og se om der ikke er noget du kan
bruge der.

--

Stig Meyer Jensen