Jeg har en porno-drøm
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-02 21:12

Men måske det ville skuffe, hvis den gik i opfyldelse. Jeg drømmer om, at
porno viste det jeg helst vil se - skønne piger der hurtigt stripper og
viser sig fra de lækreste vinkler og closeups, hastigt skiftende.
Så ville man hvergang man onanerede kunne gøre det intenst og hurtigt.At man
ska se mænd, pikke, tøj, handlinger er ikke mig. Måske det skal trække i
langdrag og kede, for alle, for det må ikke være for godt? Ville piger blive
endnu mer jaloux på porn, hvis den gjordes ideel?

Fra : Sanne Bülow

Dato : 31-08-02 23:34

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> scribbled:

> [...]
> stripper og viser sig fra de lækreste vinkler og closeups, hastigt
> skiftende. Så ville man hvergang man onanerede kunne gøre det intenst

Sådan noget må da kunne findes.

>At man ska se mænd, pikke, tøj, handlinger er ikke mig.
> Måske det skal trække i langdrag og kede, for alle, for det må ikke
> være for godt?

Mon alle keder sig, bare fordi du gør?

>Ville piger blive endnu mer jaloux på porn, hvis den
> gjordes ideel?

Nu bliver jeg generelt ikke jaloux på mandens pornokiggeri, om det er ideel
for hans fantasier skal jeg ikke kunne sige, men det håber jeg da, ideen med
porno er vel at ens fantasier bliver visuelt virkeliggjort?

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 01-09-02 05:20

Bo Warming wrote in message
<6s9c9.3776$fx5.3397@atlpnn01.usenetserver.com>...

> [...]
man
>ska se mænd, pikke, tøj, handlinger er ikke mig.

Hørt!

Men heldigvis findes KaZaA Lite og lignende programmer, som man kan bruge
til nemt og gratis kan downloade porno-filmklip uden for meget ligegyldigt
pjat.

/Martin