En god dag.
Fra : Ann K.

Dato : 31-08-02 21:00

Hejsa.
Jeg er i min sparsomme fritid aktiv som "live-rollespiller" - dvs at jeg
er én af disse vanvittige personager, der render rundt i de danske skove
udklædt, malet og solidt bevæbnet med sværd osv
Naturligvis bruger jeg min hobby i mit arbejde i en fritidsklub... og i
dag har vi så holdt et "Te-selskab" med alt dertil hørende!
Så i dag har Sif haft en laaang pragtfuld dag sammen med en hel flok
unger i alderen 10 - 14 år
Hun gjorde vagttjeneste sammen med "Portvagten"... og tiltuskede sig
konstant guffere fra _alle_ som ønskede adgang (jo - hun har fået øvet
sin Hals-givning! Hun har været sendt på eftersøgning, da husets
fine frue blev bortført... og fik endnu flere guffer, da hun fandt hende
Hun har snuset "Borgen" igennem for uønskede gæster (vi blev
overfaldet af sort-elvere! *gys*) - heldigvis uden at finde nogen... og
hun fik sandelig også stjålet en halv lagkage, som hun pænt delte med
sin portvagt *sss*

Aller bedst... ét enkelt af børnene var lidt bange for hunde i morges kl
10.00... Da Manden og Dise kom for at hente mig i eftermiddags kl
17.00 - lød spørgsmålet "Må jeg også kæle med den lille hund?"... Hvad
et stort, venligt og frem for alt rart labrador-kryds, dog ikke kan
gøre!? )

Jo - alt i alt en rigtig god dag!

Mvh Ann - og Sif som snooork-sover.. og ikke skal have aftensmad

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 31-08-02 21:16

[snip]
> [...]
> gøre!? )
>
> Jo - alt i alt en rigtig god dag!
>
> Mvh Ann - og Sif som snooork-sover.. og ikke skal have aftensmad

Lyder som en rigtig god oplevelse for alle der var med. Man bliver lidt
misundelig, efter at ha' brugt en hel lørdag med panodiler som bedste ven...
(firmafest i går...), men det er sådan nogen dage der opvejer de 2352
poter man har tørret efter en tur i haven i regnvejret...

Michael.

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 31-08-02 21:33

Hej Ann,
Jeg morede mig over din fortælling, hvor er det bare dejligt
/Carina
www.aussies.dk

Fra : John

Dato : 31-08-02 21:54

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:akr78b$auh$1@sunsite.dk...
> [...]
> gøre!? )
>
> Jo - alt i alt en rigtig god dag!
>
> Mvh Ann - og Sif som snooork-sover.. og ikke skal have aftensmad

Hej Ann og zz z zz Sif

Sikken en dejlig fortælling. Det er en dag som sådan man sætter i huskebogen,
over gode oplevelser / minder sammen med sin hund.

Jeg kan i hvert fald levende forstille mig Sif´s vagtparade ved porten - lol.
Tænk sig at
lade sig bestikke for hundeguffer - tsk tsk... ).

Hilsen
Jhn.

Fra : Kosmonauten

Dato : 01-09-02 10:31

> [...]
> er én af disse vanvittige personager, der render rundt i >de danske skove
> udklædt, malet og solidt bevæbnet med sværd osv
Det forklarer jo en del, jeg troede at det var fans af Jodle Keld som holdt
generalprøve på Melodi Grandprix ;c)

> Mvh Ann - og Sif som snooork-sover.. og ikke skal >have aftensmad
Tak for en sjov historie, klaps til Gatekeeperen Sif, Dise, misserne, ikke
at forglemme Jan og dig selv.
Mvh
Martin & Laika